خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قزوین:

کارسازی امور مردم و بین سازمانی یکی از اولویتهای جدی دادگستری است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تسهیل و کارسازی امور مردم و بین سازمانی یکی از اولویتهای جدی و مورد تأکید ما است تا بتوانیم خدمات به روزتر و مناسبی را به مردم ارائه کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۶۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

 به گزارش  خبرگزاری بسیج قزوین؛ جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به اینکه دستگاه قضایی مجموعهای است که خدمات مختلف را به مردم ارائه میکند، اظهار کرد: در این میان سازمانهای مجموعه قوه قضائیه ضمن اینکه به طور مستقیم به مردم خدمات میدهند، برای خدمت به مردم به صورت غیرمستقیم نیز خدمات درون سازمانی دارند.

وی افزود: تسهیل و کارسازی امور مردم و بین سازمانی یکی از اولویتهای جدی و مورد تأکید ما است تا بتوانیم خدمات به روزتر و مناسبی را به مردم ارائه کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: یکی از گلایههایی که گاهی از سوی برخی افراد وارد میشود، موضوع اطاله دادرسی و وجود پروندههای مُسن در دستگاه قضا بود چراکه گاهی به دلایل مختلفی چون نبود ادله کافی و یا برخی ملاحظات، پروندهای از مدتها پیش در دستگاه قضا مفتوح بود.

وی بیان کرد: در این میان دستگاه قضا نیز سالانه با تعدادی پرونده مواجه بود که از سالهای قبل همچنان در دستگاه قضا در جریان است و نتیجهای نیز حاصل نشده است.

انصاری  خبر داد: از این رو با اتخاذ تدابیر لازم و شناسایی پروندههای مُسن تعداد زیادی از این پروندهها بررسی و مختومه شد که در نتیجه دادگستری استان قزوین توانسته است در این راستا رتبه پنجم کشور را کسب کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان یادآورشد: امروز تلاش ما بر این محور استوار است که سطح خدمات را کیفیتر کنیم که بخشی از این موضوع به دستگاه قضا و بخش مهم آن مستلزم افزایش سطح آگاهیهای شهروندان در تعاملات خود در جامعه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها