خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) سپاه استان قم گفت: به رهبری عزیز و عظیم الشأن، عرض می کنم، فرزندان بسیجی شما با تمام قدرت، پشت سر شما در حرکت هستند و در هر کجا از دنیا که دستور بفرمایید، حاضر به انجام ماموریت و حمایت از ملت های مظلوم و بی دفاع اند.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۷۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

سردار سید علی سیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن درود به ارواح طیبه شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدایی که موجب بیداری اسلامی در جهان شدند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) را نیز گرامی داشت و افزود: همچنین درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدایی که سپاه را به فرمان امام راحل تشکیل دادند و در راه ولایت جان خود را تقدیم کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) قم، سپاه را خاری در چشم دشمنان اسلام دانست و ابراز کرد: دشمنان بدانند، پاسداران و بسیجیان در تمام صحنه ها و عرصه ها حضور فعال دارند و خداوند را شاکر هستند که زیر پرچم ولایت در حال انجام وظیفه اند .

وی ادامه داد: امروز که دشمنان بر علیه اسلام و مسلمانان جهان متحد شدند و دائماً توطئه می کنند و به خودشان اجازه دادند به کشور یمن حمله کنند و مردم بی دفاع و مظلوم مسلمان را به شهادت برسانند، باید بدانند ملت های مسلمان بیدارند و این نیست که با هم متحد بشوند و اقدام کوچکی را انجام بدهند و فکر کنند مسلمانان می ترسند و گوش به فرمان آنها خواهند شد.

سردار سیدی، بسیجیان را فرزندان امام خمینی(ره) و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان گوش به فرمان ولایت هستند تا ضمن اعلام دستور از سوی فرماندهی معظم کل قوا، انجام ماموریت داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ملت بایستد، ابراز کرد: این ملت است که تصمیم گیری می کند، هسته ای به کجا برسد و دشمنان چه وضعیتی داشته باشند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه دشمنان بدانند، نخواهند توانست در مقابل ملت های دنیا زورآزمایی کنند، افزود: امروز در سویه، بحرین، یمن و کشور های دیگر، مردم با قدرت و توان در حال پاسداری از اسلام هستند.

سردار سیدی بسیجیان را سربازان جان بر کف  اسلام و انقلاب خواند و تصریح کرد: به رهبری عزیز و عظیم الشأن، عرض می کنم، فرزندان بسیجی شما با تمام قدرت، پشت سر شما در حرکت هستند و هر کجا از دنیا که دستور بفرمایید، حاضر به انجام ماموریت از ملت های مظلوم و بی دفاع است.



ارسال نظرات