علی انوار
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل :احساس هویت شیعیان ناشی از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۷۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر در نشست هم اندیشی مسئولین دفاتر نمایندگی، مدیران حوزه های علمیه و فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب استان اردبیل با بیان اینکه فضای بیرونی کشور، فضایی سرنوشت ساز و پیچیده شده است، افزود : در گذشته عربستان در بحث سیاست خارجی متانت نشان می داد، ولی اکنون در برخورد با جمهوری اسلامی ایران برخورد صریح و قاطعی از خود نشان می دهد و هیچ ابایی ندارد.

وی تصریح کرد : عربستان جنگ یمن را جنگ شیعه و سنی قلمداد کرده و خود را حامی اهل تسنن و کشورهای عربی معرفی می کند.

کاملی فر خاطرنشان کرد : یکی از رهبران اهل تسنن معتقد است بغداد محل حکومت بنی عباس و دمشق محل حکومت بنی امیه، امروز تحت تسلط جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و ما نباید اجازه تسلط را بر این مناطق به ایران بدهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت : دشمنان به شدت از این مسائل ناراحت و عصبانی اند و برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بصورت شفاف و عریان وارد عمل شده اند.

وی افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دل این تهدیدهای بسیار خطرناک، فرصت های بسیار ارزشمندی خلق و ایجاد کرده است.

کاملی فر تصریح کرد : سوریه یک تهدید جدی برای جبهه مقاوت بود و این تهدید به یک فرصت بزرگ تبدیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه تهدیدات داعش در عراق باعث ایجاد انسجام و جنب و جوش در نیروهای عراقی شد، خاطرنشان کرد : سپاه بدر هم اکنون در عراق شکل گرفته و ما شاهد پیروزی روزافزون آنان در عراق هستیم.

وی با بیان اینکه امروز شیعیان در یمن و بحرین احساس هویت، استقلال و قدرت می کنند، تصریح کرد : یمنی که جمهوری اسلامی ایران هیچ قدرت و نفوذی در آنجا نداشت، حمله عربستان باعث شد انسجام عظیمی میان زیدی های آنان ایجاد شود.

کاملی فر تصریح کرد : به لطف عنایت پروردگار و رهنمودهای حکیمانه، هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب، شیعیان در سراسر دنیا احساس هویت و قدرت می کنند و در تحولات منطقه حضور دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد : شرایط کنونی، شرایطی پیچیده است و در این شرایط، هر کس در هر موقعیت و مسئولیتی باید در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم، گفت : روحانیون در این شرایط حساس نسبت به توجیه طلاب و مخاطبان، تبیین و تشریح واقعیت های تلخ و شیرین جامعه اقدام کنند.

در ادامه حجت الاسلام مهدی نوروزی رئیس حوزه علمیه استان اردبیل بر نقش روحانیون و طلاب بسیجی در مقابله با جنگ فرهنگی تاکید کرد.


ارسال نظرات