خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: امریکایی ها هر جا که احساس کردند که می توانند به کشورها ورود پیدا کنند با زیر پا گذاشتن اخلاق وارد آن کشور شدند.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۸۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهاجریان مقدم ظهرامروز در مراسم گرامی داشت حادثه صحرای طبس در جمع مسئولین کشوری، استانی و مردم این شهرستان با گرامی داشت این واقعه اظهارداشت: خداوند در طبس لشگریان خود را به جنگ با آمریکا فرستاد و آنها را شکست داد.

امام جمعه طبس گفت: امریکایی ها هر جا که احساس کردند که می توانند به کشورها ورود پیدا کنند با زیر پا گذاشتن اخلاق وارد آن کشور شدند و به قول امام خمینی(ره) اسرائیل هم سگ زنجیری آمریکاست.

وی تاکید کرد: اگر واژه کودک کش به آن اطلاق می شود امروز رژیم آل سعود هم در کنار آمریکا و اسرائیل قرارگرفته است.

گفتنی است : امیر سرتیپ محمدحسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی، سرهنگ قوام یوسفی فرمانده ارتش خراسان‌جنوبی، سرهنگ هاشمی‌دانا معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس، حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌جنوبی و دیگر مسوولان و فرماندهان کشوری، استانی  و شهرستانی در این مراسم حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها