خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان طبس با رسیدن فصل گرما و حضور بانوان در اجتماع و مکانهای پررفت و آمد باید زنان در رعایت پوشش اسلامی دقت بیشتری داشته باشند، گفت: سرما و گرما بهانه ای نباید باشد که بعضی از افراد با حجاب بد و نامناسب در جامعه حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۸۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با گرامیداشت پنجم آذر ماه سالروز نظامی آمریکای جنایتکار در صحرای طبس در سال 1359 با بیان اینکه در هر جامعه ای آداب و رسومی در همه زوایای زندگی وجود دارد، اظهارداشت: از جمله این آداب و رسوم توجه به بحث پوشش و حجاب است که این موضوع در دین مقدس اسلام با توجه به اینکه کاملترین دین و کرامت انسان را می خواهد توجه ویژه ای داده شده است.

امام جمعه شهرستان طبس با بیان اینکه دستورات خداوند به نفع ومصلت خداوند است گفت: عمل کردن به دستورات خدا باعث سعادت و سربلندی دنیا و آخرت افراد است.

زنان نسبت به مردان بایددر حفظ حجاب خود کوشا باشند

وی با اشاره به اینکه زیر پا گذاشتن دستورات الهی سبب عذاب خداوند است عنوان کرد: در همین راستا دین اسلام برای کرامت انسانها آمده است و اطاعت از این دستورات کرامت و عزت انسان را فراهم می کند و از جمله این دستورات هم برای مردان و زنان مسلمان که واجب داشته داشتن عفاف و حجاب است.

امام جمعه طبس یادآورشد: خداوند در وجود مردان و زنان ویژگی های خاصی قرار داده است که برای زنان این ویژگی ها  از اهمیت خاصی برخوردا است برای همین باید زنان نسبت به مردان در حفظ حجاب خود کوشا باشند.

وی خطاب به بانوان متذکر شد: همه بانوان جامعه اسلامی باید خود را از چشم و دید نامحرم بپوشند زیرا در جامعه افرادی هستند که می خواهند از زنان سوء استفاده کنند و این پوشش کمک به حفظ کرامت و جلوگیری از افرادی که برای تامین خواسته های حیوانی خود می خواهند گاهی اوقات از بانوان سوء استفاده کنند شوند.

مهاجریان مقدم با بیان اینکه با رسیدن فصل گرما و حضور بانوان در اجتماع ومکانهای پررفت و آمد باید زنان در رعایت پوشش اسلامی  دقت بیشتری داشته باشند ، تاکید کرد: سرما و گرما بهانه ای نباید باشد که بعضی از افراد با حجاب بد و نامناسب در جامعه حضور پیدا کنند حجاب اسلامی بی اهمیت باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها