فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به لزوم انتقال تفکر شهدا به عموم جامعه گفت: باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا آثار جمع‌آوری‌شده شهدای استان سمنان به مردم ارائه شود .
کد خبر: ۸۵۱۴۱۰۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، سردار سید محمدتقی شاهچراغی صبح امروز در جلسه با مسئولان و دست اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 3000 شهید استان سمنان در ساختمان شماره 2 این ستاد اظهار داشت: برای این منظور تمام تولیدات کنگره در طول این سال‌ها اعم از عکس‌های جمع‌آوری‌شده، فیلم‌ها و مواردی از این دست باید درا ختیار مجموعه‌هایی که در طول یک هفته قبل از برگزاری کنگره در سالن غدیر برنامه دارند گذاشته شود.

وی افزود: این مجموعه‌ها نیز باید این اطلاعات را با روش‌های مختلف مانند فیلم، کلیپ و دیگر موارد این‌چنینی مخاطبان انتقال دهند تا تفکرات و ارزش‌های شهدا برای آنان ملموس‌تر شود.

دبیر ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید سمنان با اشاره به برگزاری اجلاسیه بزرگداشت شهدا در همه شهرستان‌های این استان از استقبال گسترده مردم از این اجلاسیه‌ها قدردانی و خاطرنشان کرد: حضور مردم در اجلاسیه‌های شهرستان‌های مختلف استان سمنان بسیار خوب و چشمگیر بوده و نشان از علاقه آنان به فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهدا است.

سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه ثمره همه زحمات در شهرستان‌های استان سمنان در کنگره بزرگداشت سه هزار شهید این استان ملموس خواهد شد، عنوان کرد: این کنگره بزرگداشت و رخداد بزرگ فرهنگی استان سمنان نیز تا چند روز آینده در مرکز این استان برگزار می‌شود .

وی نحوه برگزاری اجلاسیه‌های شهرستانی بزرگداشت شهدا در استان سمنان و نیز نحوه آماده‌سازی محیط استان برای برگزاری کنگره استانی را مناسب ارزیابی و از تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضای ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان تقدیر کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: با توجه به اینکه در مراسم های قبل از کنگره از سخنرانان برجسته کشوری حضور دارند؛ باید طوری عمل شود تا مخاطبان از وجود آنها بهره کافی را ببرند .

سردار شاهچراغی خاطرنشان کرد: شب شعر و خاطره یکی از برنامه‌های بسیار ارزشمند این کگنره بوده و پیش از برگزاری کنگره با حضور چهره‌های هنری و فرهنگی برجسته کشوری از جمله استاد علی معلم، حاتمی کیا، سرهنگی و علیرضا غزوه برگزار می‌شود و بر همین اساس باید با دعوت از هنرمندان و افراد اهل ذوق و هنر زمینه بهره‌برداری از این چهره‌های برجسته فرهنگی کشور فراهم شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها