بررسي مشكلات مجموعه پارك آبي و هتل پنج ستاره سمنان

در جلسه اي با حضور جمعي از مسئولان، مشكلات پروژه مجموعه "پارك آبي و هتل پنج ستاره" سمنان بررسي شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۲۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، به نقل از روابط ‌عمومي اداره کل ميراث‌ فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگری استان سمنان، مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان، هدف از برگزاري اين جلسه را تسريع در رفع مشكلات اين مجموعه و فراهم كردن زمينه بهره برداري از اين پروژه عظيم گردشگري عنوان كرد.

«حسين خواجه بيدختي» با ابراز اميدواري نسبت به اينكه اين پروژه در نيمه نخست امسال به بهره برداري برسد، گفت: بهره برداري از اين مجموعه زمينه ساز رشد و رونق گردشگري استان است.

فرماندار سمنان نيز يكي از مشكلات شهر سمنان را كمبود مراكز اقامتي و تفريحي عنوان كرد و از مسئولان دستگاههاي اجرايي ذيربط خواستار همكاري در رفع مشكلات پيش روي اجراي اين پروژه شد.

«حسن سعدالدين» خواستار رفع مشكلات ارائه حق انشعاب آب مجموعه، تامين برق و ... شد و گفت: با رفع اين مشكلات به زودي اين مجموعه در آستانه بهره برداري قرار مي‌گيرد.

هتل پنج ستاره و اولین پارک آبی استان سمنان با بنایی نزدیک به ۱۷ هزار متر مربع در شش طبقه در حال ساخت است.

این مجموعه با چهار سالن برگزاری همایش‌ها و مراسم با ظرفیت پنج هزار نفر و ۵۰ اتاق و ۱۰ سوئیت، رستوران، کافی شاپ و سینمای پنج بعدی در هتل و مجموعه تفریحی پارک آبی به عنوان یکی از پتانسیل‌های توسعه گردشگری در پذیرایی از مهمانان و گردشگران خواهد بود.

مجموعه پارک آبی سمنان دارای استخر کودکان، رودخانه آرام، چاله فضایی، استخر موج، سرسره کند و تند، سونا و جکوزی و رستوران و دارای بزرگترین بومرنگ استخر آبی در آسیا است.

این مجموعه در منتهی‏الیه پارک 17 شهریور واقع در بلوار 17 شهریور در حال ساخت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار