خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری سپاه نینوا:
مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری سپاه نینوا گفت: 6000نفر بسیجی جامعه کارگری در استان گلستان وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۳۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد شهرکی در دیدار از خانواده شهدای آقا حسینی و ایزدی جامع کارگری گرگان اظهار کرد:به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر 14 هزار شهید کارگری در نخستین روز از هفته کار و کارگر ستاد گرامیداشت این هفته تصمیم گرفته شد از خانواده شهدای جامعه کارگری شهر گرگان بازدید کند.

وی تصریح کرد: ما برنامه های متفاوتی را در هفته کار و کارگر در استان گلستان پیش‎بینی کردیم که از جمله آن می‎توانیم به افتتاح پنج خانه‎کار و کارگر، برگزاری مسابقات ورزشی،غبار روبی گلزار شهدا و جشن کارگری اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری گلستان افزود: کارگر نمونه از نظر سازمان بسیج کارگری شایسته و نخبه‎ای است که در راستای تولید بهترین عملکرد را داشته وقیمت تمام شده با ابتکارات خود بتواند کاهش دهند.

شهرکی ابراز داشت: جامعه کارگری با اعتراض  و با حضور در میادین مختلف انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب همیشه کوشا بودند و امروز در سنگر اقتصادی کشور در حال مبارزه با نظام استکباری هستند.

وی با بیان اینکه 15 هزار 500 نفر جامعه هدف ما در بسیج جامعه کارگری است، بیان داشت: سازمان بسیج جامعه کارگری گلستان توانسه بیش از شش هزار نفر در برنامه های مختلف بیسج در استان گلستان جذب نیرو داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها