خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار توضیح علت حضور حسین موسویان در کنار تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و در مجالس مناظره دانشگاه‌ها شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۴۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (6 اردیبهشت 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار توضیح علت در مورد حضور حسین موسویان در کنار تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و در مجالس مناظره دانشگاه‌ها شد.

نادر قاضی‌پور، ضرغام صادقی و حسین سبحانی‌نیا نمایندگان ارومیه،‌شیراز و نیشابور در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار تسریع در جلوگیزی از پلمپ شدن دفاتر مخابراتی روستایی شدند.

ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت عدم توجه به نهضت‌یاران سواد آموزی و عدم سهمیه استخدامی برای آنان شد.

مهرداد بذرپاش و ضرغام صادقی نمایندگان تهران و شیراز در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان و پرداخت مطالبات معوقه فرهنگیان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها