خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ایستادگی در برابر استکبار جهانی سبب ناامیدی دشمن و نصرت الهی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۵۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی، سردار یعقوبعلی نظری در مراسم سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانستیم در این محل سر به سجده شکر الهی بساییم و به محضر خداوند متعال ارادت داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: این حادثه در اوج اقتدار استکبار جهانی اتفاق افتاد و آمریکا در اوج قدرت نظامی اقتصادی و دیپلماسی قرار داشت و نظام اسلامی یک نظام نوپا بود و در غفلت کامل مسئولان و تنها انسان بیدار امام جامعه ما بود که ارتباط الهی را پیدا کرد و پاداش الهی گرفت. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی افزود: این پاداش الهی، تسخیر لانه جاسوسی بود که مردم گرفتند و مردم در آن مقطع تاریخ، این انقلاب حفظ شد و همیشه باید در مقابل استکبار قاطعانه ایستاد و مطمئن باشیم اگر ایستادگی کنیم نصرت خداوند متعال شامل حال ما خواهد شد. 

نظری با بیان اینکه شکست امریکا در صحرای طبس حادثه بسیار بزرگی است و باید نگاه اسلامی و بشری به آن داشته باشیم ، ادامه داد: همه کسانی که دنبال ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی هستند باید از حادثه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس درس بگیرند و خداوند به واسطه اتصال معنوی به کمک مردم آمد و افق بلندی را برای این حادثه داشته باشیم و همه کسانی که این مسیر را دنبال می‌کنند بتوانند از این فرصت استفاده کنند.. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها