مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان:
مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همت و غیرت ملت ما باعث شکست تحریم‌ها شده است گفت: مذاکرات باعث شد تا دنیا بفهمد مردم ایران اهل مذاکره و تفکر هستند.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۶۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، حجت الاسلام ربیعی مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان در جمع پرسنل رسمی، وظیفه و بسیجیان شهرستان رودبار با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به نام سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار کرد: اگر همه مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند شعار سال تحقق خواهد یافت.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و وجود منتقدان و طرفداران مذاکره، هر دو گروه را به توجه به فرامین و کلام مقام معظم رهبری دعوت کرد و افزود: کلام رهبری باید چراغ راه همه قرار گیرد.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان تصریح کرد: مذاکرات باعث شد دنیا بفهمد مردم ایران اهل مذاکره و تفکر هستند. در بحث مذاکرات هسته‌ای همدلی و همزبانی میان ملت و دولت لازم است و باید در داخل کشور انتقادهای سازنده وجود داشته باشد تا مذاکرات به خوبی پیش برود.

حجت الاسلام ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با تشبیه تحولات امروز منطقه به دوران اوایل اسلام اشاره کرد و افزود: تمام دشمنان اسلام امروز در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند تا به مقاومت اسلامی آسیب برسانند اما تا به امروز تمام معادلات به نفع گروه‌های مقاومت پیش رفته است. امروز چشم تمام گروه‌های مقاومت به جمهوری اسلامی ایران است و تحقق شعار امسال باعث قوت قلب مقاومت در منطقه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران در پایان سال 94 گفت: مردم باید به افراد متدین رای بدهند تا اهداف نظام و انقلاب تحقق یابد.

به گزارش بسیج، حجت الاسلام ربیعی با حضور در مزار شهید شاخص روحانیت کشور شهید سیدیونس حسینی رودباری در آغوزبن رودبار یاد این اولین شهید انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

ارسال نظرات