جلسه اعتکاف با حضور فلاح معاون فرماندار حجت الاسلام فاضلی نماینده دفتر امام جمعه ، حجت الاسلام آقایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در محل فرمانداری میبد تشکیل شد .
کد خبر: ۸۵۱۴۲۴۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،جلسه هماهنگی اعتکاف به دعوت اداره تبلیغات اسلامی‌با حضور ادارات ذیربط در محل فرمانداری شهرستان میبد برگزار شد .
حجه الاسلام آقائی  رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌شهرستان میبد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ارگان‌ها و نهاد‌های فرهنگی و مذهبی و اجرائی شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف سال گذشته، با بیان آماری از مساجد و معتکفین سال گذشته شهرستان، اظهار امیدواری کرد در سالجاری نیز این همکاری‌ها کما فی السابق ادامه داشته باشد تا به حول و قوه الهی امسال نیز این مراسم معنوی به نحو احسن برگزار شود تا معتکفین عزیز بتوانند از فیوضات این ایام نهایت استفاده را ببرند .
در این جلسه حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۴ مسجد پذیرای ۲۰۲۷ نفر از معتکفین بودند که در سال جاری با در نظر گرفتن ۲۸ مسجد تعداد معتکفین به ۳ هزار نفر خواهد رسید .

توجه به بحث مواد غذایی و کنترل مرکز بهداشت ، برقرای امنیت در پارکینگ مساجد از سوی نیروی انتظامی ، هماهنگی لازم جهت اعزام مبلغین از طرف اداره تبلیغات اسلامی از جمله مواردی بود که مطرح و مورد تصویب قرار گرفت .

ارسال نظرات