روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد:
روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری این طرح در استان یزد گفت: مبلغین طرح قاصدان نجابت، برنامه‌های تبلیغ دانش آموزی خود در حوزه عفاف و حجاب را در مدارس یزد اجرا کردند.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۴۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

  به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد؛ مرجان صادقیان، مسئول طرح قاصدان نجابت یزد با اشاره به برگزاری این طرح در استان یزد  گفت: مبلغین طرح قاصدان نجابت، برنامه‌های تبلیغ دانش آموزی خود در حوزه عفاف و حجاب را در مدارس یزد اجرا کردند. 

وی افزود: این برنامه شامل سخنرانی، پخش کلیپ، نمایشگاه پوستر، مسابقه، عرضه محصولات پوشش و کتب مربوط به حوزه حجاب بود که در روز چهارشنبه ۱۹ فروردین ماه برای دانش آموزان دوره اول در دبیرستان دخترانه شاهد نسیم سبحان یزد به اجرا درآمد. 

مسئول طرح قاصدان نجابت یزد خاطرنشان کرد: همچنین مبلغین قاصدان نجابت در ادامه طرح تبلیغ دانش آموزی عفاف و حجاب در روز چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه نیز برنامه‌ای در هنرستان دخترانه گردباف یزد برگزار کردند. 

صادقیان بیان کرد: در این هنرستان نیز علاوه بر فعالیت‌های مذکور تئاتری با محتوای عفاف دخترانه اجرا شد که در این تئا‌تر آسیب‌های روابط دختر و پسر برای دختران در قالبی طنزآمیز و هنرمندانه به دانش آموزان معرفی شد. 

وی همچنین بیان کرد: مسئولین دبیرستان‌ها و هنرستان‌های دخترانه یزد که درخواست اجرای این طرح را دارند، می‌توانند درخواستهای خود را از طریق سایت عفت به نشانی www. effat. ir ارسال کنند.

ارسال نظرات