جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسيج اقشار:
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسيج اقشار در بسيج اقشار تاکید کرد: دولت نگاه درون زا به مسائل اقتصادی، کارگری و کارآفرینی کشور داشته باشد تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۴۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یحیی سالاری امروز در نشست خبری هفته بسیج کارگری که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد اظهار داشت: برنامه های ویژه این هفته هر ساله با همکاری‌های وزارت کار و بسیج جامعه کارگری به صورت ملی صورت می گیرد.

وی افزود: در این ایام علاوه بر برگزاری یادواره شهدا و شهید برونسی؛ از تمامی کارگران و تلاش گران در عرصه جهاد اقتصادی قدردانی می شود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسيج اقشار تصریح کرد : شهید برونسی به عنوان شهید شاخص کارگر ی در سال 94 معرفی شده است که توانسته به اوج ترقی و درجه انسانیت و کمال نائل شود و به واسطه ویژگی‌های خود ‌اسطوره‌ای برای کارگران شود.

وی با اشاره به سه شاخصه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی ادامه داد: تدوین برنامه جامع، عزم نیروی انسانی و وجود مدیران هوشمند سبب ‌تحقق اهداف عالی است و دولت باید نگاه درون زا به مسائل اقتصادی، کارگری و کارآفرینی داشته باشد.

سالاری وجود 16 هزار بسیجی در جامعه کارگری را ظرفیتی به عنوان نیروی کمکی به دولت در قبول پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: اگر دولت مطالبه‌ای از این قشر نداشته باشد بسیج کارگری با یاری دیگر بخش‌های مرتبط ازجمله بسیج سازندگی، بسیج اصناف و ... برنامه‌های جامعی را برای رهایی از مشکلات اقتصادی جامعه انجام می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها