حجت الاسلام سید کاظم مدرسی در جمع نماز گزاران روستای دهنوبا تبریک ولادت در پیش روی امام جواد( علیه السلام) گفت:باید مراقب باشیم دشمن ما را دور نزند و در مذاکرات با صلابت برخورد کنیم
کد خبر: ۸۵۱۴۲۶۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج  از يزد ، حجت الاسلام سید کاظم مدرسی در جمع نماز گزاران روستای دهنوبا تبریک ولادت در پیش روی امام جواد( علیه السلام) سالروز شکست حمله نظامی آمریکادرصحرای طبس بیان تفسیر سوره فیل و تجلی ایات از قران در این دوران (معجزه طبس)رخ نمودن قدرت الهی در راستای حرکت مردم در شکل گیری  نظام اسلامی است .

 وی افزود دشمن با نیرنگ های مختلف  جلو میاید منجمله منافقین،مجاهدین،جنگ تحمیلی ،ترور ،تحریک سازمان ملل،ایجاد تحریم ها،و حال از طریق مذاکره .

حجت السلام سید کاظم مدرسی تصریح کرد اگر دشمن الان پشت میز مذاکره است به جهت مشت آهنین ماست

وی تاکید کرد انها هرگز خواستار پیشرفت ما نیستند انها عراق سوریه لیبی افغانستان و...را خراب کردند و الان یمن را و چون با ما سرشان به سنگ خورده  پشت میز مذاکره قرار گرفته اند. 

مدرسی افزود امروزه در راس دشمن شناسی مقام معظم رهبری هستند باید مراقب باشیم دشمن ما را دور نزند  و در مذاکرات با صلابت برخورد کنیم و خط قرمزها روشن باشد و خوشبین به دشمن نباشیم و در صورت نوشته شدن توافق نامه ابهامی وجود نداشته باشد.

 درادامه مدرسی تقدیر و تشکر کرد از برگزار کنندگان رزمایش رهروان فاطمی و مدافعان علوی در یزد وانرا در راستای تقویت بنیه نظامی فرهنگی  دانست

 وی  درپایان خبر حضور آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در یزد  از چهار شنبه اینده را  یاد آوری نمود.

ارسال نظرات