معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال دولت با همراهی مجلس شورای اسلامی 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای سامان دادن به حوزه اشتغال کشور پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۸۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از ایرنا؛ سید عباس حسینی روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه بنگاه های تولیدی، خدماتی، تعاونی و واحدهای نمونه هرمزگان افزود: برای اولین بار در کشور این میزان اعتبار برای رفع موانع اشتغال ، حفظ اشتغال موجود و افزایش سطح اشتغال کشور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این اعتبار همزمان با وصول درآمدهای کشور از سوی خزانه به واحدها و بخش های مختلف تخصیص می یابد و برنامه ریزی شده که به محض تخصیص اعتبارها پروژه های مختلف تامین مالی شوند.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: همچنین در سال جاری یک هزارمیلیارد ریال برای اشتغال روستاییان ، عشایر و مشاغل دستی اختصاص می یابد.

حسینی سایر برنامه های این وزارتخانه در سال جاری را شامل رونمایی از طرح مسکن اجتماعی، ایجاد و راه اندازی سامانه مشاغل ایران و اجرای بیمه های اجتماعی فراگیر برای همه مردم عنوان کرد.

در پایان این آیین 500 نفر از کارگران نمونه شرکت ها، کارخانه ها و تعاونی های استان هرمزگان به مناسبت هفته کارگر تجلیل شدند.

ارسال نظرات