رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

شب شعر بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برنامه شب شعر همزمان با ایام بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۵۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت‌الاسلام ولی نظرپور در نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد و گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دشمنان شرق و غرب نظام برای براندازی آن از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما نتوانستد به اهداف شوم خود دست یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌ها و حرکت‌های نظام شرق و غرب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌ریزی برای براندازی آن رای بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی زمینه‌ساز یاس و شکست آنها شد تا درایت، اقتدار و رهبری امام راحل به جهانیان ثابت شود.

وی اقتدار و عظمت کنونیی کشور را مدیون رهبری امام خمینی(ره) مقام معظم رهبری، خون شهدای والامقام و ملت شهیدپرور ایران دانست و گفت: این عوامل نقش و تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت اهداف عالیه نظام داشته‌اند که در همین راستا باید برای ارج‌گذاری به آنها در مسیر حفظ دستاوردهای نظام تلاش کنیم.

نظرپور با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد و گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف در این ایام انجام شده به طوری که  در روزهای 14 و 15 خردادماه امسال برنامه‌های معنوی و فرهنگی در سطح استان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزاری شب شعر به مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) را از جمله این برنامه‌ها دانست و افزود:‌ برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری مسابقات فرهنگی، معنوی و اجتماعی در این زمینه از دیگر برنامه‌های تدارک‌دیده شده برای این ایام است.

وی از اعزام کاروان دوچرخه‌سواری و زیارتی به حرم امام راحل(ره) در روزهای 14 و 15 خردادماه خبر داد و گفت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده و امیدواریم برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام با انسجام لازم برگزار شود.

 

ارسال نظرات