فرماندار شهرستان نمین گفت:‌ امسال ۵ یادواره شهدا به شکل منسجم و هماهنگ در شهرستان نمین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۵۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سیدمهدی جوادی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان نمین اظهار داشت: امسال 5 یادواره شهدا به شکل منسجم و هماهنگی در شهرستان نمین برگزار شده و برنامه‌های مختلف در قالب آنها در پاسداشت مقام شهدا برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای مرزدار این شهرستان در سال 94 خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا برگزاری این یادواره‌ها با شکوه هر چه تمام‌تر در شهرستان برگزار شده و شاهد حضور فراگیر و گسترده مردم در این برنامه‌ها باشیم.

فرماندار شهرستان نمین تصریح کرد: شهرستان نمین 123 شهید والامقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده که این افتخاری بزرگ برای این شهرستان و سندی از ایثارگری و گذشت مردان این دیار بوده که باید قدر این شهدا را دانسته و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش و جدیت کنیم.

جوادی با تاکید بر مرمت و بازسازی یادمان‌های شهدای شهرستان نمین بیان کرد: اعتبارت لازم برای انجام بازسازی تابلوها و یادمان‌های شهدای شهرستان از سوی فرمانداری شهرستان اختصاص می‌یابد تا شاهد این امر در شهرستان نمین باشیم.

وی با انتقاد از گمنام بودن دو شهید مرزدار این شهرستان گفت: باید برای معرفی و شناساندن شهید حسین‌علی صدآفرین و شهید میرمجید سبزواری، 2 شهید مرزدار شهرستان اقدامات و هماهنگی‌های لازم انجام شده و در پاسداشت این شهدا در جامعه تلاش شود.

فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه این شهدا الگوی همیشه پایدار ایثار و گذشت هستند، افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا نخستین یادواره این شهدای والامقام با شکوه هرچه تمامتر در شهرستان برگزار شود چرا که این شهدا در راه دفاع از میهن اسلامی تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کرده و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

 

ارسال نظرات