خبرهای داغ:
قزوین یک پایگاه فرهنگی جهت اجرای برنامه های بومی محلی در پارک ولایت شهر اقبالیه راه اندازی خواهد کرد که این برنامه ابلاغ سازمان بسیج می باشد که باید در سطح شهر اجرا گردد.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۶۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین امیر علی حسینیانی جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین طی جلسه ای در این خصوص اظهار داشت: آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های محلی خطرات و تهدیدات بالقوه ای برای هر جامعه می باشد که اگر به موقع و به صورت ساختاری و مردمی ریشه یابی و درمان نگردد بی شک در آینده خسارت های جبران ناپذیری بر جامعه وارد خواهد کرد و ارزش های اسلامی نظام را خدشه دار خواهد نمود.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا معاونت فرهنگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یک پایگاه فرهنگی جهت اجرای برنامه های بومی محلی در پارک ولایت شهر اقبالیه راه اندازی خواهد کرد که این برنامه ابلاغ سازمان بسیج می باشد که باید در سطح شهر اجرا گردد.

حسینیانی یاد آور شد: برنامه های متنوعی در این پایگاه فرهنگی به اجرا خواهد درآمد که یادواره شهداء، محفل انس با قرآن کریم، شب خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس، شب شعر، تواشیح، گرامیداشت ایام اله، برنامه ها ورزشی، برنامه های مختص کودکان، برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب، آسیب های شبکه های اجتماعی،  دجالواره ها مواد مخدر و... از جمله این برنامه هاست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین عنوان کرد: از شخصیت های محبوب، متنفذ، مومن و انقلابی معلم، بسیجیان دوران دفاع مقدس، علما و روحانیون با نفوذ، پیشکسوتان انقلابی، نخبگان و... در این پایگاه فرهنگی استفاده خواهد شد.

وی گفت: هدف از اجرای این برنامه فرهنگی کمک به رفع و اصلاح مهم ترین آسیب های اجتماعی و نا هنجاری های جامعه در راستای تحقق جامعه اسلامی و فضا سازی برای ترغیب و افزایش علاقه مندی آحاد جامعه به عضویت در بسیج دهها میلیونی است.

وی در خاتمه اظهار داشت: مدت فعالیت این پایگاه فرهنگی از اردیبهشت ماه تا مهر ماه سال جاری خواهد بود.

 

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها