خبرهای داغ:
سایت ایثار از نظر کمی و کیفی سومین سایت اطلاع‌رسانی دولتی در کشور است و تلاش داریم تا با همکاری همه استان‌ها، سطح فوق را ارتقا بخشیم
کد خبر: ۸۵۱۴۳۶۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در نشستی که با حضور دکتر محمد اسفندیاری سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، مسائل مرتبط با روند فعالیت‌های روابط عمومی در بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست محمد اسفندیاری ضمن تقدیر از روابط عمومی بنیاد استان قزوین به عنوان روابط عمومی برتر کشور، بویژه در امر اطلاع رسانی، به استفاده از امکانات به روز و نیروهای توانمند در عرصه روابط عمومی و جایگاه واقعی دستگاه‌ها در سطح جامعه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه ارتقای سطح علمی و دانش روز در دستور کار روابط عمومی است، گفت: تحقق این مهم، بدون توجه به اهمیت ارتباطات، و ارایه و اجرای طرح‌های نوآورانه و تامین امکانات اطلاع‌رسانی گسترده، میسور نمی‌باشد.
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما تلاش داریم تا با بهره‌گیری از فناوری روز، زمینه‌ی رشد و توسعه‌ی روابط عمومی را در ابعاد مختلف، در سطح جامعه‌ی هدف و عموم مردم، در بنیادها فراهم نماییم.
وی گفت: مدیر روابط عمومی به عنوان مشاور ارشد مدیرکل بایستی در جریان تمام فعالیت‌های دستگاه‌ها مربوطه قرار بگیرد و نظرات کارشناسی و اجرایی خود را در اختیار مدیرکل قرار بدهد.
همچنین در این نشست، اسفندیاری به تشریح برنامه‌های روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و با اشاره به روند رو به رشد اطلاع‌رسانی در این بنیاد، افزود: سایت ایثار از نظر کمی و کیفی، سومین سایت اطلاع‌رسانی دولتی در کشور می‌باشد و تلاش داریم تا با همکاری همه استان‌ها سطح فوق را ارتقا بخشیم.
در ادامه‌ی این نشست، غلامرضا حقایق‌پور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود روابط عمومی استان قزوین، برنامه‌ریزی در جهت تحقق اهداف اطلاع‌رسانی در سطح جامعه را حائز اهمیت دانست.
وی با اشاره به نوع‌آوری‌ها و اجرای برنامه‌های ابتکاری در ایام مختلف، به ویژه روز بزرگداشت شهدا در استان قزوین، خواستار توجه به عملکردهای واقعی دستگاه‌ها در استان‌ها شد.
حقایق‌پور افزود: روابط عمومی در بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و تلاش داریم تا با ارتقای آن، سطح اطلاع‌رسانی و ارتباط با جامعه هدف را بیش از پیش افزایش دهیم.



1003/30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها