خبرهای داغ:
مسوول کمیته تألیف و تدوین ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان:

تألیفات ستاد کنگره شهدای استان سمنان به 56 عنوان کتاب خواهید رسید

مسوول کمیته تألیف و تدوین ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان گفت: همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان تعداد تألیفات ستاد کنگره شهدای استان سمنان به 56 جلد و عنوان کتاب خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۹۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان سمنان، سرهنگ محمد محقق به خبرنگاران در اين خصوص اظهار كرد: این 56 جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس شامل زندگی نامه، دست نوشته، خاطرات، وصایا و ... از شهدای استان سمنان است و تا زمان برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان کار چاپ آنها به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از این تعداد کتاب در حوزه ایثار و شهادت، 6 عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان، دو عنوان کتاب در حوزه شعر دفاع مقدس و یک عنوان کتاب نیز مربوط به شهدای زن استان سمنان است.

مسوول کمیته تألیف و تدوین ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان همچنین ادامه داد: برای تعداد 14 شهدای شاخص استان سمنان نیز، برای هر شهید یک جلد کتاب شامل زندگی نامه، دست نوشته، خاطرات، وصایا و ... به چاپ رسیده است.

محقق با اشاره به توزیع کتاب های تألیف شده در ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان در سطح کشور و سراسر استان سمنان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر 1600 جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس از تألیفات استان سمنان در سطح کشور و استان توزیع شده است.

وی همچنین از حضور ستاد کنگره سه هزار شهید استان و کمیته تألیف در 5 نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در سطح کشور خبر داد و گفت: کمیته تألیف و تدوین ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان همچنین اقدام به تهیه و چاپ فلش کارت های 25 صفحه ای از خاطرات و وصایای شهدای استان سمنان کرده است که این فلش کارت ها در شمارگان 5 هزار جلد یه چاپ رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها