همزمان با هفته بسیج سازندگی صورت می‌گیرد؛

افتتاح 159 طرح اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل

همزمان با هفته بسیج سازندگی، 159 طرح اقتصاد مقاومتی بومی و محلی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۲۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم سرداری رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه سال گذشته 17 میلیارد تومان جهت پروژه‌های محرومیت زدایی در سطح استان اردبیل هزینه شده است، اظهار کرد: اعتبار پروژه‌های محرومیت زدایی سال 94 به زودی اعلام می شود.

به گفته وی اعطای تسهیلات به 2هزار واحد اقتصادی، اعزام 100 تیم پزشکی به مناطق محروم، راه‌اندازی صنایع تبدیلی در 10 رشته برای 117 واحد، اصلاحات باغ میوه، از مهمترین برنامه های بسیج سازندگی استان اردبیل در سال 94 خواهد بود.

وی همچنین در آستانه روز بسیج سازندگی، در خصوص برنامه‌های این هفته در استان اردبیل، گفت: فضاسازی محیطی در شهر، شرکت کارکنان بسیج سازندگی در نماز جمعه، دیدار با علما و خانواده شهدای جهادگر، افتتاح159 طرح اقتصاد مقاومتی، نشست توجیهی رسم هجرت با حضور جهادگران دانشجو و طلاب، اعزام کاروان محرومیت‌زدایی به مناطق محروم، اعزام تیم پزشکی به همراه تیم‌های مشاور به مناطق محروم و برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در این استان است.

وی گفت: بسیج سازندگی استان اردبیل سال گذشته در زمینه پرورش قارچ، مرغ، زنبور عسل و دام های سبک و سنگین موفق عمل کرده و از این طریق درآمدزایی قابل توجهی داشته است.

ارسال نظرات