از سوی مرکز تألیف و ترجمه «نون» انجام شد
مرکز تألیف و ترجمه «نون» اقدام به ارائه برگردان از کتاب «خاک‌های نرم کوشک» به زبان‌های مختلف عربی، انگلیسی و اردو خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۴۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرکز تألیف و ترجمه «نون» اقدام به ارائه برگردان تعدادی از کتاب‌های شاخص دفاع مقدس کرده که از جمله این آثار خاطرات خانواده، همرزمان و همراهان شهید برونسی در کتاب «خاک‌های نرم کوشک» است. این اثر به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و ترکی استانبولی ترجمه شده و قرار است در کشورهای مقصد منتشر و توزیع شود. ترجمه این اثر به منظور معرفی فرهنگ دفاع مقدس و در ادامه تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای ترجمه این آثار انجام شده است.

«خاک‌های نرم کوشک» منتخبی از خاطرات خانواده و همرزمان شهید عبدالحسین برونسی در مورد ویژگی‌ها و خصوصیات شهید است. کتاب با ارائه یک زندگینامه فشرده و مختصر از شهید برونسی به نقل خاطرات اطرافیان، آشنایان و همرزمان ایشان پرداخته و 70 روایت کوتاه و خواندنی از ابعاد شخصیتی و زندگانی این فرمانده نقل می‌شود. هر خاطره نقل شده در مورد شهید با یک عکس از شهید همراه است.

کتاب به قلم سعید عاکف نوشته شده و انتشارات ملک اعظم برعهده داشته است. «خاک‌های نرم کوشک» پس از انتشار با استقبال عمومی مواجه شد و همواره به عنوان یکی از آثار پرمخاطب در حوزه ادبیات دفاع مقدس مطرح است.

ارسال نظرات