توجیه و ابلاغ برنامه های بسیج با حضور فرماندهان و سرگروههای حلقات صالحین

با حضور گسترده بسیجیان، فرماندهان پایگاههای مقاومت و همچنین سرگروههای حلقه های طیبه صالحین شهرستان سوادکوه شمالی، برنامه های پیش رو سپاه و بسیج در سال 1394 با حضور فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی توجیه و ابلاغ گردید.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۷۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

 


 

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بریمانی معاونت تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پرشور بسیجیان و فعالان بسیج و سپاه شهرستان سوادکوه شمالی با توجه به نامگذاری امسالاز سوی مقام معظک رهبری به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی اظهار داشتند: در کلام مقام معظم رهبری دولت مقدم شده است بر ملت علت آن است که رسالت دولت در این امر سنگین تر است چون خدمت به مردم وظیفه دولت است.

 ایشان در ادامه تشریح شعار امسال به همزبانی اشاره داشتند و گفتند: زبان باید یک زبان عام باشد، یعنی یک زبانی باشد که دل آقا امام زمان (عج) را شاد نماید، همان زبانی که حضرت امام (ره) و شهیدان داشتند و همان زبانی باشد که مقام معظم رهبری بیان داشتند.

حجت الاسلام بریمانی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری تأکید نمودند: در این برهه از زمان باید بیش از پیش مواظب باشیم چرا که دشمن برنامه دارد تا از خود ملت علیه امنیت ملی اقدام نماید، بسیج باید در این برهه طوری در تعلیم و تربیت قرار بگیرد تا در زمانی که سخنی به او رسید، قدرت تحلیل داشته باشد.

 

در پایان این مراسم نیز سرهنگ محمد ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه شمالی، برنامه های ابلاغی بسیج را در سال 1394 تشریح و توجیه نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها