خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

بصیرت افزایی در جامعه از مأموریت های عقیدتی سیاسی سپاه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه از مهمترین مأموریت های عقیدتی سیاسی سپاه است.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۱۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی خیری گنجی جلسه هماهنگی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه سمنان با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت و اقشار بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، ولادت امام باقر(ع) و حلول ماه رجب، اظهار کرد: این ماه سرشار از معرفت و ثواب است و امیدواریم بتوانیم از ماه رجب و ماه رمضان که در پیش داریم نهایت استفاده را برای آماده سازی توشه آخرت ببریم.

وی با اشاره به روایتی از امام باقر ادامه داد: امام باقر(ع) سه چیز را از جانب خداوند مهم و سهل انگاری در آن را نابخشودنی می داند که شامل خیانت در امانت، نیکی به والدین و حفظ دین اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: عقیدتی و سیاسی بازوی محکم سپاه است و اگر عقاید و اعتقادات در مسئولان عقیدتی قوی باشد، شاهد هیچ مشکلی در مجموعه بسیج نخواهیم بود.

حجت الاسلام گنجی حلقه های صالحین را مهمترین قشر در اجرای اهداف عقیدتی سیاسی دانست و افزود: حدود 60 تا 70درصد برنامه های صالحین عقیدتی است و ما می توانیم با کمک این حلقات به اهدافی که عقیدتی و سیاسی دارد، برسیم.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های عقیدتی در مدارس بسیار کمرنگ شده است، تصریح کرد: حوزه مقاومت دانش آموزی باید در این بخش تلاش بیشتری کند تا بتوانیم شبهات دانش آموزان را در زمینه های اعتقادی و سیاسی برطرف کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها