خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این‌که استکبار جهانی درصدد گسترش تهاجم فرهنگی در کشور است، گفت: بنابراین نیروهای انتظامی باید با تمام قوا در مرزها جلوی ورود محصولات ضدفرهنگی را بگیرند.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۴۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در مراسم کلنگ زنی مرکز آموزش عقیدتی و سیاسی و فرماندهی مقاومت بسیج که در قم برگزار شد، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام هادی (ع) این مرکز به نام ایشان نامگذاری می‌شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: استکبار جهانی درصدد گسترش تهاجم فرهنگی در کشور است و تمام قوا و نیروهایش در صدد از بین اعتقادهای جوان است بنابراین نیروهای انتظامی باید با تمام قوا در مرزها جلوی ورود محصولات ضدفرهنگی را بگیرند؛ برای جلوگیری از نفوذ آن‌ها در کشور و افزایش و تقویت عقاید جوانان در برابر هجمه‌ها باید مراکز عقیدتی و آموزشی کشور تأسیس شده و گسترش یابد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت معماری اسلامی در ساختمان‌سازی‌های شهری، گفت: در پروژه‌های ساختمان سازی و مجتمع سازی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی مد نظر پیمانکارن قرار گیرد؛ مثلا نباید در یک ساختمان این چنین، خوابگاه‌ها، سالن غذا خوری و نمازخانه چند طبقه فاصله باشد و اگر فاصله میان آن‌ها کم باشد مهمانان و مدعوین از نماز جماعت و برنامه‌های معنوی استقبال بیشتری می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاج صادقی بیان کرد: در احداث این ساختمان معماری اسلامی ـ ایرانی هم در سر در و نماد این ساختمان و هم در درون و ساختمان لحاظ شود؛به عنوان مثال کلاس‌ها به گونه ای ساخته شود که مربیان و پژوهشگران رو به قبله باشند و یا این که خوابگاه‌ها اشراف بر خانه همسایگان نداشته و ورودی زنان و مردان جدا باشد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ابراز کرد: باید رفتار اجتماعی و سازمانی پاسدران و بسیجیان به گونه‌ای باشد که مردم را به سبک زندگی اسلامی دعوت کنند.

حجت‌الاسلام حاج صادقی اظهار داشت: فعالیت‌های ساخت و ساز این ساختمان را به گونه‌ای انجام دهید که کمترین مزاحمتی برای همسایگان نداشته باشد؛ حمل و نقل مصالح ساختمانی راه مردم را سد نکند./


ارسال نظرات
پر بیننده ها