مدیرعامل باشگاه استقلال ساخت سالن های ورزشی توسط بسیج را خدمت بزرگی در راستای توسعه ورزش همگانی دانست.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۸۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بسیج در زمینه های مختلفی که وارد عمل شده، خدمات ارزنده ای را ارائه داده است و ورزش هم از عرصه هایی است که از خدمات بسیج بی نصیب نبوده است و از جمله آن می توان به قهرمانان بسیجی اشاره کرد که در مسابقات جهانی و المپیک توانسته اند برای کشورمان افتخار کسب کنند.

افشارزاده با اشاره به فعالیت هایی که از زمان حضور سردار یزدانی در سازمان تربیت بدنی بسیج انجام شده، اظهار داشت: یکی از این خدمات بزرگ  بسیج، ساخت سالن های ورزشی در سراسر کشور است. این سالن ها علاوه بر بسیجیان، مردم عادی هم می توانند از ان استفاده کنند و این قدم بزرگی برای گسترش ورزش در بین اقشار مختلف جامعه است و این به نظر من بزرگترین خدمت به مردم است.همچنین برگزاری کلاس های آموزشی برای تربیت مدیران متعهد از دیگر برنامه های قابل تقدیر بسیج است که در زمان حضور سردار یزدانی اجرایی شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه با بیان اینکه تاسیس پایگاه های استعدادیابی ورزش از اقدامات ارزشمند بسیج است تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی کشورهای دنیا توجه به رده های پایه و استعدادیابی در زمینه ورزش است اما در ایران این مسئله جدی گرفته نمی شود و به همین خاطر کار بسیج ارزشمند است و سود این کار نه تنها برای بسیج بلکه به کل ورزش کشور می رسد.

وی خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت در این پایگاه ها، توجه به اصول علمی در تربیت و پرورش استعدادهای ورزشی است که ورزش قهرمانی کشور را بیمه می کند و در آینده، استعدادهایی که در این پایگاه های بسیج رشد می کنند در مسابقات بین المللی برای کشورمان افتخار کسب می کنند.

افشارزاده در پایان درباره نقش بسیج در گسترش اخلاق و معنویت در سطح ورزش گفت: به هر حال هر جا نام بسیج بیاید، پای اخلاقیات و مردانگی به میان می آید. با توجه به فضای مسموم و آلوده اخلاقی ورزش کشور، بسیج در این زمینه می تواند نقش زیادی داشته باشد و معتقدم با الگوبرداری از کارهای خوبی که در بسیج صورت می گیرد، جامعه ورزش هم باید به سمتی حرکت کند که یک جو اخلاقی و به دور از فضای بی فرهنگی هایی که امروز رایج است را شاهد باشیم.

ارسال نظرات