رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مغان از فعال بودن سه هزار و 183 كارگاه توليدي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی ، محمدباقر رحيمي،رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مغان در ديدار اعضاي ستاد گراميداشت هفته كارگر با امام جمعه اين شهر، تعداد بيمه شده كارگراان در اين شهرستان را 10 هزار و 200 نفر عنوان كرد و افزود: با احتساب افراد تحت تكفل شمار افراد تحت پوشش بيمه به 30 هزار نفر مي‌رسد.

وي شمار كارگاه‌هاي فعال شهرستان را سه هزار و 183، تعداد بازنشستگان 511 نفر و تعداد تعاوني‌هاي فعال را 131 تعاوني اعلام كرد.

رحيمي اضافه كرد: در سطح شهرستان 76 هزار و 841 نفر براي سهام عدالت ثبت نام نموده‌اند كه از اين تعداد 64 هزار و 840 نفر برگ سهام خود را دريافت كرده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: در سال گذشته بيش از 70 تن گوشت مرغ و كالاهايي از قبيل برنج، شكر، روغن نباتي، ماكاروني، چاي و حبوبات در قالب سبد كالا به ارزش يك ميليارد و 420 ميليون ريال بين افزاد تحت پوشش كمته امداد امام خميني(ره) و بهزيستي توزيع شد.

وي به افتتاح درمانگاه تامين اجتماعي در دهه فجر سال 93 اشاره كرد و گفت: از بدو راه‌اندازي اين درمانگاه تاكنون پنج هزار و 845 نفر از افراد تحت پوشش شامل كارگران و بيمه شدگان تامين اجتماعي، به‌صورت رايگان ويزيت شده‌اند.

ارسال نظرات