خانه های قرآنی توانسته بخشی از نیازهای قرآنی بویژه در مناطق محروم را مرتفع سازد و این امر محقق نمی شود جزء در سایه توکل بخداوند منان و همکاری مجموعه مرتبط با امر خانه های قرآنی.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۹۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر ، علی صادقی گیوی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر در بازدید از خانه عالم در روستاي جغناب شهرستان كوثر گفت: یکی از بارزترین و مهم ترین راه های ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و آموزش آموزه های دینی در یک جامعه اسلامی توجه به زیر ساخت های آن می باشد، که در این میان اهتمام به خانه های قرآني روستاها از تاکیدات مقام معظم رهبری و از سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: راه اندازی خانه های قرآنی با همکاری دار القرآن اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، توانسته بخشی از نیازهای قرآنی بویژه در مناطق محروم را مرتفع سازد و این امر محقق نمی شود جزء در سایه توکل بخداوند منان و همکاری مجموعه مرتبط با امر خانه های قرآنی.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خانه قرآنی گنجگاه نیز از خانه های قرآنی فعال در عرصه قرآنی می باشد که لازم است با همکاری مسئول این خانه قرآنی و دهیار دهستان و حمایت های اداره تبلیغات اسلامی کوثر، فعالیت های خود را روز به روز بهتر و بهینه کند.

گفتنی است، دهستان گنجگاه در ده کیلومتری شهرستان کوثر واقع شده است و خانه قرآنی حضرت رقیه (س) گنجگاه تنها موسسه ای است که به امر آموزش قرآنی در آن دهستان مشغول می باشد.

ارسال نظرات