معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر سرعین به نحوی بوده که می‌توان این شهر را به یک کارگاه عمرانی بزرگ تشبیه کرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۹۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، علی آذرنژاد، معاون عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری سرعین در جریان صدور الکترونیکی پروانه در این شهر قرار گرفت.

در این بازدید که با صدور نخستین پروانه الکترونیکی در این شهر همراه بود عملیات اجرایی در این زمینه به طور رسمی آغاز شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در این مراسم اظهار کرد: برای نخستین بار در سطح استان شاهد صدور الکترونیکی پرونده به صورت منسجم و تکامل یافته و با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر هستیم.

علی آذرنژاد افزود: وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر سرعین به نحوی بوده که می‌توان این شهر را به یک کارگاه عمرانی بزرگ تشبیه کرد.

شهردار سرعین نیز با اشاره به آغاز صدور الکترونیک پروانه در این شهر توریستی گفت: بر اساس قولی که در سال‌های گذشته دادیم امسال به وعده خود عمل کرده و با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل امور شهری و دفتر فنی استانداری اردبیل شاهد صدور نخستین پروانه به صورت الکترونیکی در سرعین هستیم.

رضا زنده‌دل ادامه داد: ما در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور از پروژه هوشمندسازی خدمات الکترونیکی در سرعین رونمایی کردیم و آنچه امروز در این شهر شاهد هستیم خیز سرعین در تحقق اهداف و برنامه‌های راهبردی در این حوزه است.

وی تصریح کرد: اینکه ما تحت عنوان شعار مدیریت مدرن مدیریت سرعین را دنبال می‌کنیم و فکر می‌کنیم سرعین شهری است که باید با نگاه ملی برخوردار از زیرساخت‌های مناسب و امکانات مطلوب و هوشمند بتواند در ارائه خدمات موفق عمل کند.

شهردار سرعین ظرفیت‌های گردشگری شهر سرعین را در نتیجه اجرای چنین طرح‌های بزرگ قابلیت تبدیل شدن به یک بستر عظیم توسعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با صدور الکترونیکی پروانه در شهر سرعین بتوانیم در این مجموعه خدمات مطلوب و رضایت‌بخشی را به شهروندان ارائه کنیم.

ارسال نظرات