با حضور مدیران صدا و سیمای استان اردبیل «نادر لطفی» به عنوان مدیر جدید باشگاه خبرنگاران این استان معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۳۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل در آئین تودیع و معارفه مدیران باشگاه خبرنگاران اردبیل به ظرفیت کاری این مرکز تاکید و با اشاره به نقش باشگاه خبرنگاران در تولید اخبار و گزارش های کیفی این مجموعه را مرکز تربیت نیروی های کاردان و متخصص خبر عنوان کرد.

عبداللهی مددی با اذعان به ضرورت ارتقا کیفی و کمی فعالیت های این مجموعه تصریح کرد: باشگاه خبرنگاران این امتیاز را دارد که می تواند با برگزاری دوره های تخصصی آموزشی نیروهای متخصص تربیت کند.

وی خواستار توجه مدیریت جدید به این مقوله شد و افزود: انتظار می رود دوره‌های آموزشی خبر، تدوین، گرافیک و گزارشگری به شکل مطلوبی برگزار شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان از جمله برنامه های توسعه فعالیت این باشگاه را ایجاد خبرگزاری صدا و سیما خواند و گفت: این خبرگزاری می تواند با تولید اخبار فاخر در کنار سایر خبرگزاری های استان نیازهای خبری موجود را تامین کند.

وی به ضرورت بهره گیری بهینه از این خبرگزاری تاکید کرد و گفت: ساختارهای جدیدی در صدا و سیما پردازش شده و بر اساس آن نیروها و مدیران به کار گرفته می شوند.

در این مراسم مدیر سابق باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل نیز به کیفیت بالای تولیدات این مجموعه تاکید کرد.

کیوان جعفرزاده گفت: گزارش های تولید شده در‌ باشگاه خبرنگاران با استفاده از نیروهای متخصص بارها در سطح بالای ارزیابی ها قرار گرفته است.

وی به پخش برخی از گزارش ها از شبکه های سراسری اشاره کرد و این مهم را نقطه قوتی در کارنامه باشگاه خبرنگاران اردبیل خواند.  

جعفرزاده معتقد است ظرفیت های بی نظیری در این مجموعه وجود دارد که باید در راستای تولیدات صدا و سیما به شکل مطلوبی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر جدید باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل نیز از جمله برنامه های کاری خود را تداوم کلاس ها و دوره های آموزشی برشمرد.

نادر لطفی با اذعان به اینکه باشگاه خبرنگاران جوان ظرفیت بالایی برای پرورش استعدادهای خبری در یک فضای سالم و مناسب را دارد، افزود: این مجموعه در حال حاضر به شکل حرفه ای فعالیت می کند.

 

ارسال نظرات