خبرهای داغ:
خاطره ای از تذکر بشار اسد به خاتمی؛

اقتدار جمهوری اسلامی به مرگ بر آمریکا گفتن است نه گفتگوی تمدن ها

یادواره شهدای مدافع حرم شهیدان کجباف و هلیسایی با حضور جمع کثیری از مردم اهواز و مسئولین استانی در حسینیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۴۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، یادواره شهدای مدافع حرم شهیدان کجباف و هلیسایی با حضور جمع کثیری از مردم اهواز و مسئولین استانی در حسینیه ثارالله برگزار شد.
در این مراسم سردار رحیم نوعی اقدم در سخنانی با اشاره به خاطره ای از رئیس جمهور سوریه گفت:در سفر بشار اسد به ایران در زمان خاتمی،وی به خاتمی گفت:اقتدار جمهوری اسلامی به مرگ بر آمریکا گفتن است نه گفتگوی تمدن ها.
وی با همچنین مقاومت دولت سوریه را در مقابل تکفیری ها یادآور شد و افزود:زمانی که داعش در حدود صدمتری کاخ ریاست جمهوری بشار اسد بودند اطرافیان اسد به او گفتند به لاذقیه برو و پس از اینکه اوضاع آرام شد دوباره برگرد ولی بشار اسد نپذیرفت و گفت می مانم و مقاومت می کنم اگر قرار است کشته شوم بهتر است اینجا از بین بروم.

این مقام مسئول عنوان کرد:آمریکا وهمدستانش با هم متحد شدند که حکومت بشار اسد را نابود کنند ولی رهبرانقلاب فرمودند:اسد بیاد بماند وهمان شد، این قدرت امام ورهبری عزیزمان است که تحت فرامین و منویات ایشان شیعه؛سنی؛ایزدی؛مسیحی ؛کافر و ...در کنار هم جهت استمرار حکومت ها و مقاومت های اسلامی منطقه سینه سپر کرده و از مقاومت های اسلامی دفاع می کنند.
سردار نوعی اقدم گفت:دشمن می توانست مانند قضیه قذافی دوازده روزه کار سوریه را فیصله دهد ولی این را بدانید که از اقتدار هلال مقاومت شیعی که امام خمینی(ره) پایه گذار آن بوده است هراس دارند.
وی با اشاره به خاطره ای از شهید هلیسایی اظهار داشت:به ایشان گفتم شما جانبازید برادر دو شهید هستید بروید عقب خانواده شما داغدار دو شهید دفاع مقدسند وی در پاسخ به من گفت:برادرانم مرا صدا زده اند باید بروم.
سردارنوعی اقدم رشادت های شهید کجباف را مثال زدنی دانست و گفت:روز آخر شهید کجباف نزد من آمدند و گفتند می روم و اینبار شهید می شوم به دوستانم بگویید هادی روسیاه بود و رفت تا برای عمه سادات خودش را فدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار