معاون حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:
معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) یادواره شهدای گمنام استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۴۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای گمنام استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) یادواره شهدای گمنام استان اردبیل برگزار شده و برنامه‌های مختلفی در قالب آن برگزار می‌شود.

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان مشگین‌شهر میزبان برگزاری یادواره شهدای گمنام استان اردبیل می‌شود، افزود: این یادواره در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان مشگین‌شهر با حضور پرشکوه مردم، مسئولان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای والامقام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری یادواره شهدای گمنام استان اردبیل بیان کرد: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا با برنامه‌ریزی شایسته و مناسب شاهد برگزاری گسترده و باشکوه این مراسم در شهرستان بوده و بتوانیم عظمت و اقتدار این شهدا را نشان دهیم.

کریمی مداحی، سخنرانی، شعرخوانی و برخی برنامه‌های دیگر را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این یادواره دانست و گفت: شهدای والامقام با گذشت از جان خود و ایثارگری و جانفشانی در مسیر اعتلای نظام اسلامی تلاش کرده و نگذاشتند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و ما امروز مدیون این شهدای والامقام هستیم.

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه امروزی ضروری دانست و افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا آرمان‌ها و اهداف والای شهدای والاتبار و سبک و سیره زندگی آنها در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان بسط و گسترش یابد که در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی نقش و تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ شهادت دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری چنین یادواره‌های‌هایی در مسیر اعتلا و ترویج آرمان‌های شهدا گامی کوچک برداشته و بتوانیم زمینه‌ساز نشر و ترویج این فرهنگ ناب در بین مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان بوده و آینده نظام را با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کنیم.

 

 

ارسال نظرات