از دقایقی قبل همایش بزرگ1000نفری پیشکسوتان تبلیغات و عملیات روانی دفاع مقدس با حضور سردار آسودی مشاور نماینده ولی فقیه و معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه کشور در سپاه کربلای مازندران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۵۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳




خبرگزاری بسیج مازندران ، بیش از 1000 پیشکسوت عرصه تبلیغات و عملیات روانی سپاه کربلا  در حضور  سردار بابایی فرمانده و حجه الاسلام والمسلمین غلامی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا گرد هم آمدند  تا نقش اثرگذار تبلیغات و عملیات روانی  دفاع مقدس  را تبیین و تدوین کنند.

  سردار آسودی میهمان ویژه برنامه در اولین همایش مربوطه گفت: به منظور تدوین نقش تبلیغات  300موضوع   در دستور کار مجمع کشوری قراردارد که باید در استانها به بهره برداری برسد.

 وی از جای خالی تبلیغات دوران جنگ تحملیلی در موزه دفاع  مقدس تهران  ابراز تاسف کرد و افزود : در حالیکه  معاونتها  واحدها و حوزه های متعدد سپاه  در موزه بزرگ دفاع مقدس  نقش های خود را  تدوین، تبیین و در معرض دید علاقمندان و بازدید کنندگان داخلی و خارجی قرار دادند تبلیغات سپاه با نقش افرینی مهم خود در جنگ تحمیلی 8 ساله و همه موفقیتها و  پیروزی هایش   نتوانست جایگاهی را در موزه تصاحب کند.

بسیجی فعال عرصه تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موزه دفاع مقدس را مکانی برای به تصویر کشاندن و  اثبات حقانیت ایران با بیان شجاعت و شهامت آفرینی های رزمندگان ایران اسلامی در مقابل کفر جهانی دانست.

 وی غفلت حوزه های تبلیغات و روحانیت  را در تدوین نقش اثر گذارشان در دفاع مقدس از جمله موضوعاتی یاد کرد که باید در این دو حوزه با تمام قدرت و  با پای کار آوردن پیشکسوتان همت داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها