خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

مطالبات معلمان در استان و در سطح ملی پیگیری می‌شود

استاندار سمنان گفت: مطالب و خواسته های مختلف معلمان و فرهنگیان استان سمنان در سطح استان و در سطح ملی پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۷۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمد وكيلي در جمع تعدادی از نمایندگان معلمان و فرهنگیان شهرستانهای استان که مدیرکل آموزش و پرورش استان هم حضور داشت با اشاره به مسائل و مشکلات معیشتی معلمان گفت: مطالب و خواسته های مختلف معلمان و فرهنگیان استان سمنان در سطح استان و در سطح ملی پیگیری خواهد شد.

وکیلی افزود: مسائل و مشکلات مطروحه که در استان قابل حل است در سطح استان پیگیری خواهد شد و آنچه مربوطه به مسائل کشوری و ملی است و نیاز به مصوبه دولت دارد به مسئولان و مقامات کشور اعلام و دنبال خواهد شد و در خصوص قوانین و مقررات با کمک نمایندگان استان مسائل مختلف پیگیری خواهد شد.

استاندار سمنان همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری حفظ کرامت و منزلت معلم را در جامعه بسیار مهم برشمرد و بر توجه به مقام معلم توسط همگان تأکید کرد و افزود: باید معلم در زمان آموزش به دانش آموزان آرامش کامل داشته باشد و مسائل و مشکلات معیشتی معلمان حل شود تا با انگیزه و آرامش آینده سازان این مملکت که زیربنای توسعه نیروی انسانی هستند را به رشد و تعالی بخشد.

در این جلسه همچنین توضیحاتی از سوی جهان مدیرکل آموزش و پرورش ارائه شد و نمایندگان معلمان و فرهنگیان شهرستان‌های استان خواسته‌ها، مطالبات و درخواستهای مختلف خودشان را به استاندار سمنان برای پییگری بیان داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار