خبرهای داغ:
به همت پایگاه آمنه ناحیه بندرترکمن :
بسیجیان پایگاه آمنه در روستای پنج پیکر ناحیه بندرترکمن با حضور در همایش پیاده روی، هفته سلامت را گرامیداشتند.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۷۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛صفیه چوکان مسئول بسیج حوزه مقاومت کوثر سپاه ناحیه بندرترکمن گفت: همزمان با هفته سلامت، همایش پیاده روی بسیجیان پایگاه آمنه روستای پنج پیکر برگزار شد.

چوکان افزود: این همایش پیاده روی با هدف بزرگداشت هفته سلامت و ارتقای توان جسمانی و آمادگی بسیجیان برگزار شد. وی از خانواده‌ها خواست تا در تغذیه سالم به ویژه خوردن غذاهای خانگی همت کرده و از تغذیه فست‌فودی جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به هفته سلامت گفت: در سلامتی و معنویت باید دقت کرد ، نقاط ضعف خود را پیدا کنید و عادتهای بد را ترک و عادت های خوب را جایگزین آن کنید و در مسیر زندگی از افراد الهام بخش مطالب خوب و جدید یاد بگیرید .

چوکان با اشاره به اهمیت ورزش از منظر شرع مقدس اسلام اظهار کرد: سلامتی تمامی ابعاد روح، جسم، روان و معنویت را شامل می شود و تحقق این مهم، وظیفه همه اقشار جامعه می باشد که امید است بتوانیم به وظیفه خود در این راستا عمل کنیم تا شاهد ارتقای شاخص های سلامت باشیم.

وی گفت: سلامتی حالت آسایش جسمی، روانی و اجتماعی در محدوده ای هماهنگ با نظام اعتقادی که ضامن حرکت تکاملی، رشد و تعالی انسان است و انسان براساس فطرتش ذاتاً یک موجود اجتماعی است و مسئله زندگی اجتماعی انسان ها موجب ارتباط سلامتی جامعه با سلامتی افراد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها