خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم گفت: هیچگاه هیچ سازشی با آمریکا حاصل نخواهد شد چون مقاصد و منافع ما با آنها متفاوت است.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۹۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز طی سخنانی در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی تهران با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 گفت: اگر پای میز مذاکرات هستیم برای همه ما روشن است که که این کار برای روشن شدن حقانیت ماست نه برای اینکه برسر همه چیز مذاکره کنیم و به توافق برسیم.

وی تصریح کرد: هیچگاه هیچ سازشی با امریکا حاصل نخواهد شد چون مقاصد و منافع ما با آنها متفاوت است.

اسماعیلی افزود: امروز ما هم با دشمن خارجی مواجهیم و هم داخلی و نباید تصور کنیم که دشمن فقط در خارج از مرزهاست.

وی افزود: مخالفت با هویت، تضعیف ارکان نظام از جمله ولایت فقیه، تضعیف روحانیت و جدایی دسن از سیاست از برنامه‌های دشمن با نظام اسلامی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با بیان اینکه دشمن روی جدایی دین از سیاست کار می‌کند‎، اظهار داشت: دشمن داخلی و خارجی تلاش می‌کنند، تا دین را ناکارآمد نشان داده و به ترویج آزادی وارداتی و یاس و ناامیدی کاذب بپردازند.

اسماعیلی گفت: برخی از سیاسیون اصل کار خود را رها کرده و گاهی خلط وظیفه میک‌نند یعنی به وظیفه خود در جامعه توجه نمی‌کنند و به همین دلیل دچار مسایلی مثل فتنه 78 و 88 می‌شوند.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: اشاعه ناکارآمدی دولت از باب سیاسی و انزوای سیاسی از دیگر اقدامات دشمن است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: یکی از مسایلی که اگر سیاسیون داخلی به آن توجه نکنند موجب انزوای سیاسی می شود، کوباندن یکدیگر و مشاجره است که می تواند ابتدای انحراف باشد.
وی، مهمترین تهدیدها را در حوزه هوایی دانشت و افزود: اگر یمن پدافند هوایی قوی داشت و سیلی محکمی به آل سعود میزد و تعدادی از هواپیماهای این «آل از خدا بی خبر» را ساقط می‌کردند تکلیف جنگ همان روزهای اول مشخص می‌شد‎.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: برای همین است که امریکایی ها می آیند برای مذاکره و بعد میگویند مذاکره روی موشکها باشد اما زهی خیال باطل. اینها را نه از شما خریدیم و نه از شما بدست آوردیم. اینها بدست جوانان خودمان تولید شده‎ است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به فعالیت گروهک های تروریستی در کشورهای اطراف گفت: داعش جرات حمله به ایران را ندارد چون مرزنشینان ما، مادر آنها را از به دنیا اوردنشان پشیمان میکنند و کار اصل به نیروهای مسلح نمی‌کشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سامانه های پدافند هوایی سپاه و ارتش تحت کنترل عملیاتی قرارگاه خاتم از مراکز هسته ای حفاظت می‌کنند‎، تصریح کرد: زمانی می‌گفتند ما توان شناسایی هواپیماهای رادار گریز B2 و RQ و هرمس را نداریم اما الان سامانه‌های راداری تولید کرده ایم که برد آنها تا 3 هزار کیلومتر می‌رسد.

اسماعیلی درخصوص موضوع S300 نیز گفت: برخی می گویند چرا وقتی S300 داخلی دارید، دنبال مدل روسی آن هستید. کسی دنبال آن نیست بلکه تعهدی چند سال قبل بسته شده و باید به آن پایبند باشند. ما دنبال سیستم نیستیم دنبال تعهدیم که الان هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی وابسته به S300 نیست، تاکید کرد: امروز بدون S300 هم کاملیم و می‌توانیم از خود دفاع کنیم‎.
این فرمانده عالیرتبه نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نتیجه مذاکرات هرچه باشد ما به تهدیدات امروز و فردا فکر کرده و «شب حمله ای» عمل می‌کنیم.




ارسال نظرات
پر بیننده ها