فرماندار کامیاران گفت: تقدیم 121 شهید والا مقام پیشمرگ مسلمان کُرد در کامیاران افتخاری بزرگ و ارزشی برای این شهرستان است و برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان موجب شناخت بیشتر از سرداران شهید پیشمرگ و جامعه را مملو از عطر معنوی این عزیزان می نماید.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۹۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کریم پیری فرماندار کامیاران در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد و کنگره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان شهرستان که در سالن اجلاس فرمانداری کامیاران برگزار می شد اظهار داشت: تلاش بر این است تا در اجرای کنگره از تمامی ظرفیت های شهرستان و مخصوصا همکاری و همراهی شهروندان شریف و انقلابی کامیاران بهره ببریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به نام سال "دولت و ملت ،همدلی و همزبانی" تلاش برای تحقق این شعار را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: مسئولان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت.

فرماندار کامیاران در خاتمه وجود 121 شهید والا مقام پیشمرگ مسلمان کرد در کامیاران را افتخاری بزرگ و ارزشی برای این شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد سبب شناخت بیشتر از سرداران شهید پیشمرگ مسلمان کرد ، تداوم راه آنان و جامعه را مملو از عطر معنوی این عزیزان نماید.


ارسال نظرات