خبرهای داغ:
شاه امیریان
جانشین خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان:
جانشین خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان گفت: در بخش فرهنگ متاسفانه شاهد آن هستیم که کم کم فرهنگ ایرانی-اسلامی در بین جوانان ما کمرنگ می‌شود و باید مطالبات دانشجویان در بخش فرهنگ با جدیت بررسی شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۷۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فضیلت جهانگیری، جانشین خواهران بسیج دانشجویی لارستان پیرامون سفر رئیس جمهور به استان فارس و دیدار با دانشجویان استان فارس گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولین در دانشگاه ها انتظار می رود برنامه دیدار دانشجویان استان با رییس محترم جمهور تدارک دیده شود.


وی با بیان یکی از مطالبات دانشجویی از رئیس جمهور افزود: انتظار می‌رود تا در جهت بهبود و تقویت تشکل های دانشجویی همسو و همطراز با آرمان‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه ها هم اندیشی بیشتری صورت گیرد.


جانشین خواهران بسیج دانشجویی لارستان در ادامه بیان داشت: این تشکل‌های دانشجویی هستند که نقش تاثیر گذاری در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی دارند و در هر برهه از زمان که جوانان وارد میدان می شوند، شکوفایی در جامعه به بار می نشیند.


جهانگیری با بیان اینکه مطالبه دیگر از رئیس جمهور در بخش کار و فرهنگ می باشد، اظهار داشت: در بخش فرهنگ متاسفانه شاهد آن هستیم که کم کم فرهنگ ایرانی-اسلامی در بین جوانان ما کمرنگ می شود. چاره اندیشی در بخش فرهنگ نمی توان در کوتاه مدت نتیجه بخش باشد. پس انتظار می‌رود مطالبات دانشجویان در بخش فرهنگ به جدیت بررسی شود.


وی در پایان سخنان خود گفت: هر ساله گفته می شود فرصت های شغلی زیادی با توجه به فارغ التحصیل شدن دانشجویان ایجاد شده، ولی بازهم ما شاهد بیکاری بیش از پیش دانشجویان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها