خبرهای داغ:
شاه امیریان
ستاد هفته عقیدتی در سپاه عشایر فارس برگزار شد
به مناسبت سالروزشهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی،سیاسی ستاد برگزاری این هفته در سپاه عشایر فارس با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه و اعضای ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۸۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  به مناسبت سالروزشهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی،سیاسی ستاد برگزاری این هفته در سپاه عشایر فارس با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه  و اعضای ستاد برگزار شد.                                                                                                                                            
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، ضمن برشمردن فضائل استاد شهید مطهری گفت: کتاب های استاد شهید مطهری در بحث اعتقادی یک  الگویی همه جانبه برای جوانان است.                                                                                                                                                                                                                       
حجت الاسلام و المسلمین نصراله فاطمی امین، اعتقاد صحیح را پشتوانه دین مبین اسلام دانست و گفت: مباحث اعتقادی و پایه هرچند به نظر ساده است اما هرمبحث دریایی از علم و معرفت در آن نهفته است.           
                                                                                                                         وی در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی دشمن از بین بردن اعتقادات مردم در بعد کلامی و توحیدی است، خاطر نشان کرد: امریکاییها و در باریان او با عین اسلام مخالفند بنابراین در هیچ مساله ای به آنها نباید اعتماد داشت.

نصراله فاطمی امین،با بیان این موضوع که دشمن هدف اصلی آن دشمنی است افزود: امریکاییها و اسراییل غاصب هیچ گاه منافع مردم ایران را نمی بینند و نخواهند دید وبه دنبال این هستند که در حد توان خود ضربه ای به ایران از هر طریقی که بتوانند بزنند اما غافل از این هستند که ایران اسلامی رهبری شجاع، مدیر و مدبر به امورات روز را دارد و قبل از اجرای نقشه های شوم آن ها، با درایت و تدبیر و آگاه به مقتضیات زمان  همه را می داند و خنثی می کند.

  سپاه وبسیج، مولود بصیرت افزایی در بین مردم 
وی برگزاری نشست های سیاسی و اعتقادی در بین بسیجیان و آحاد جامعه را امری ضروری خواند و افزود: امروز آگاهی از مقتضیات زمان یک وظیفه و امر شرعی برای همه آحاد مردم است که بحمدالله این وظیفه خطیر را سپاه و بسیج دنبال می کند وبا برگزاری نشست های سیاسی در بین بسیجیان و آحاد جامعه به این مهم می پردازد.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس،در ادامه با توجه به این که امسال از لحاظ سیاسی با برگزاری دو انتخابات مهم پیش رو،  با سال های گذشته تفاوت دارد، خاطر نشان کرد: مسئولین در هر سطوحی که هستند امسال با همدلی و همزبانی به جهت حفظ دین و اسلام ناب محمدی پشت دشمن را برزمین بزنند و خیال خام آنها را به باطل تبدیل کنند.

گفتنی است، در این ستاد سرگرد حسام قناعت پیشه مسئول عقیدتی سیاسی سپاه عشایر فارس به برنامه های اجرایی درهفته عقیدتی سیاسی پرداخت. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها