خبرهای داغ:
شاه امیریان
مدیر عقیدتی سیاسی سپاه عشایر فارس تشریح کرد:
مدیر عقیدتی، سیاسی سپاه عشایر فارس، در جلسه ستاد بزرگداشت شهید مطهری (ره)گفت: بیش از دهها برنامه اجرایی در هفته عقیدتی، سیاسی در حوزه ها و پایگاهها ی بسیج عشایر فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۸۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد حسام قناعت پیشه، با مبنا قرار دادن شعار سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی و برگزاری نشست مربیان شجره طیبه صالحین با هدف آشنایی با افکار و آثار شهید مطهری را از برنامه های شاخص این هفته نام برد.    

مدیر عقیدتی، سیاسی سپاه عشایر فارس، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه هر شهرستان، دیدار از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه کتاب خوانی و مقاله نویسی با موضوع شهید مطهری (ره)،و همچنین مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع شهید مطهری ، پیشرفت عدالت وامر به معروف و نهی از منکر را از برنامه های اجرایی در این هفته عنوان کرد. 

وی در ادامه افزود: برگزاری نشست بصیرتی و شرکت دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی درمصلای نماز جمعه و اجرای زنگ سپاس در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه ها و پایگاههای بسیج عشایر از دیگر برنامه های هفته عقیدتی، سیاسی خواند.  
وی در پایان افزود: تقدیر از مربیان و هادیان سیاسی در همایش سالروز بزرگداشت استاد شهیدمرتضی مطهری با حضورمربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در ناحیه عشایر فارس برگزار می شود. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها