فرماندار نمین:

تمامی پروژه‌های عمرانی راکد شهرستان نمین فعال می‌شوند

فرماندار شهرستان نمین گفت: امسال با بررسی و رفع مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی راکد شهرستان نمین زمینه فعالیت دوباره آنها فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سیدمهدی جوادی ، فرماندار شهرستان نمین در جلسه جذب و بررسی پروژه های عمرانی شهرستان نمین اظهار داشت: امسال با بررسی و رفع مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی راکد شهرستان نمین زمینه فعالیت دوباره آنها فراهم شده و تمامی این پروژه‌ها فعال‌سازی می‌شوند.

فرماندار شهرستان نمین گفت: باید تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان در زمینه آماده‌سازی و اعلام پروژه‌های پیشنهادی قبل از برگزاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اقدام کنند تا در این کمیته در مورد آن تصمیم‌گیری شده و اعتبارات لازم و مورد نیاز برای آنها اختصاص یابد.

وی از ساماندهی روستاهای محروم  میرزانق، کلاندرق علیا و جید شهرستان خبر داد و افزود: یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای ساماندهی این روستاها و کنترل سیل و رسوب آنها اختصاص یافته که با تخصیص این میزان اعتبار در این زمینه کارهای اساسی انجام می‌شود.

جوادی با تاکید بر تسریع ساخت سالن ورزشی روستای مرنی از توابع بخش ویلکیج نمین بیان کرد: در سال گذشته برای اجرای این پروژه 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده و در این زمینه باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان نمین در مورد بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان نمین تصریح کرد: برای احداث این بیمارستان 7 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته و کلنگ‌زنی این پروژه نیز انجام شده که انتظار می‌رود در این زمینه شاهد تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل آن باشیم.

وی با اشاره به اختصاص 7 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار برای سد خشکه سیل این شهرستان بیان کرد: با پیگیریی‌های و برنامه‌ریزی‌های لازم در صدد رفع مشکل این سد هستیم که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان شهرستانی و استانی تمهیدات لازم را در زمینه احداث و تکمیل این سد در آینده‌ای نزدیک به کار بگیرند.

جوادی از بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شبکه‌ جمع‌آوری فاضلاب شهر نمین تا مرداد ماه امسال خبر داد و افزود: بهره‌برداری از این پروژه مهم و اساسی در شهرستان نمین زمینه رفع بسیاری از مشکلات را در نمین فراهم می‌آورد که امیدواریم شاهد بهره‌برداری از تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان باشیم.

 

ارسال نظرات