فرماندار خلخال:

۸۰ میلیارد ریال برای ایجاد مسیر گردشگری خورش رستم خلخال اختصاص یافت

فرماندار خلخال گفت: جهت ارائه تور مسافرتی در حلقه های گردشگری خورش رستم خلخال، و ایجاد مسیرگردشگری این شهر۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۱۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مهدی احمدی فرماندار خلخال در دیدار با بخشدار و شهرداران خلخال و بخش‌های تابعه این شهرستان اظهار داشت:هماهنگی‌های بین مدیران ارشد شهرستانی درمورد عمران و پروژه‌های شهری و روستایی لازم بوده و این موضوع باعث سرعت بخشیدن به فعالیت‌های عمرانی شهرها می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته با پیگیری‌های فرمانداری، توانستیم در ارائه طرح‌ها و پروژه‌ها موفق عمل نماییم و جلساتی که با شرکت مدیران استانی در این شهرستان انجام شد، باوفاق و همدلی مسئولین و مردم خلخال موفقیت‌های چشمگیری داشتیم.

فرماندار خلخال با بیان اینکه در حوزه شهری خلخال و بخش‌های تابعه تحرکات و تحولات در حال انجام است, افزود: ترمیم آسفالت، حفاری فاضلاب‌های شهری و روستایی باید توسط یک پیمانکار با سابقه و متعهدانجام شود تا در شهرها و روستاها شاهد تکمیل حفاری ها باشیم.

احمدی با اشاره به تاکید به تکمیل آسفالت شهرها گفت: آسفالت راه‌های شهرهای تابعه خلخال قابل قبول نیست و لازم است بازمان‌بندی این کار انجام شود و بعلت کم بودن فصل کاری در این شهرستان در نخستین زمان ممکن این فعالیت ها آغاز شود  مدیران اجرایی در مورد این زمان‌بندی تجدید نظر کنند.

وی اظهار کرد: شهر شال کلور از نظر اهمیت گردشگری در یک موقعیت مناسب قرار دارد و راه اصلی کلور درام در طرح  توسعه و اصلاح این شهر قرار گرفته است و در چندسال آینده با افتتاح این جاده، این شهر به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل می‌شود و با توجه به آداب و رسوم خاص این منطقه از نوع پوشش به جذب توریسم در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

فرماندار خلخال با بیان احداث مسیر گردشگری خورش رستم را برای ارائه تور مسافرتی در حلقه‌های گردشگری, گفت:  این مسیر گردشگری از شاهرود، هشجین و مرکز خلخال طراحی شده و در این زمینه 8 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که برای ساماندهی این راه گردشگری و جذب توریسم برای این منطقه را در برنامه‌ریزی امسال در اولویت قرار داده‌ایم.

احمدی با بیان اینکه طرح ترافیکی شاهرود خلخال باید مورد مطالعه و کارشناسی قرار بگیرد, افزود: به جهت واقع شدن جاده کلور درام این شهر به یک شهر استراتژیک راه و گردشگری تبدیل شده و باید زمانبندی پیمانکاران طرح‌های عمرانی، توجه ویژه بخشدار وشهرداران شهرها، برای اتمام پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.

 

ارسال نظرات