خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین:

بسیج کارگری از مهمترین بازوهای نظام در خط مقدم جبهه بوده است

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین بیان کرد: بسیج کارگری از مهمترین بازوهای نظام در خط مقدم جبهه بوده است.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۱۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج به مناسبت روز بسیج گارگری به تشریح علل تشکیل این قشر از بسیج پرداخت.

شیخ حسنی گفت: بسیج کارگری از اقشاری است که ازآغاز تشکیل بسیج و نیز در سال‌های جنگ خالصانه در اختیار جامعه بوده است و از هیچ تلاشی در خط مقدم جبهه ها و در سایر بخش ها فرو گذار نبوده است.

شیخ حسنی اظهارکرد: بسیج کارگری تا سال 1390 زیر مجموعه بسیج کارمندی اصناف و کار بود، پس از این تاریخ سردار نقدی برای اهمیت بیشتر و کارایی بخشیدن هر چه بهتر به این سه بخش آنها را تفکیک کردند و ثمره این کار امروز قابل مشاهده است و در حال حاضر بیشتر توان ما صرف جذب کارگران به این قشر از بسیج و نیز آموزش آنها صرف می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهید برونسی در 9 اردیبهشت ماه به شهادت رسیده اند همین روز به صورت نمادین روز بسیج کارگری انتخاب شده است.

مسئول بسیج کارگری با اشاره به مجموعه فعالیت های بسیج کارگری گفت: تشکیل حلقه های صالحین در کارخانه ها درراستای ارتقاع سطح معنویت در محل کار، آموزش مباحث پدافند غیر عامل از سرفصل های فعالیت ما محسوب می شود که در برنامه ها و زمان های مشخصی به اعضاء ارائه می شود.

این مسئول با تشریح برنامه های ویژه ای که طی هفته بسیج کارگری و نیز روز کارگر آماده اجرا می باشد، بیان کرد: هفته کارگر از 5 اردیبهشت شروع شده و تا یازدهم ادامه دارد برنامه های متنوعی داریم که از جمله آنها می توان به ویزیت رایگان اعضای بسیج کارگری در درمانگاه های سپاه و نیز تخفیف های ویژه در بخش های آزمایشگاهی و دندان پزشکی،اهدا خون مسئولین بسیج کارگری در6/ اردیبهشت اشاره داشت.

همایش بزرگداشت شهید برونسی و 300 شهید کارگر استان در تالار شهر الوند در جوار دو شهید گمنام و نیز معرفی شعید کارگر شاخص استان قزوین، دیدار تعدادی از کارگران استان با مقام معظم رهبری، حضور در نمازجمعه از مهمترین برنامه های دیگر این هفته می باشد.

وی در پایان یادآور شد: روز 11 اردیبهشت که روز جهانی کارگر می باشد، ویزیت کلیه کارگران با در دست داشتن کارت شناسایی به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها