خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان گفت : رژیمی که خود را پرده دار کعبه می داند به مردم مسلمان یمن حمله می کند
کد خبر: ۸۵۱۴۹۲۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در همایش ابلاغ برنامه های بسیج سال94 اظهار کرد : سربازان امام و انقلاب بخوبی توانستند از عهده کار توافق نامه هسته ای بربیایند و با حمایت و هدایت رهبری امیدواریم بتوانند کار را بخوبی پیش ببرند .

وی درادامه با اشاره به جنایات رژیم آل سعود دریمن بیان کرد : دولتی که خود را پرده دار کعبه می داند به مردم مسلمان یمن حمله می کند و نه تنها هیچ دستاوردی برای آنان نداشت بلکه هزینه سنگینی خود بر جای گذاشتند.

جناب سرگرد عرفانی همچنین افزود : آل سعود سفارت ما را در یمن مورد اصا بت موشک قرار داد تا موضع کشورمان را در مقابل یمن تغییر بدهد ولی ما از حمایت یمن دست بر نمی داریم و اعلام کردیم که این موضع ما تغییر ناپذیر است.

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در ادامه گفت : مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال دولت ملت همدلی و هم زبانی نامگذاری کردند که باید با هم همدل همکار باشیم و این شعاررا در بین مردم تبدیل به شعور و در رفتار جامعه تبلور و آن را تبدیل به فرهنگ بکنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد :باید مبانی تحلیل در بسیج برگرفته از تحلیل سخنان رهبری باشد اگر مبنا تحلیل را درست انجام دهیم محال است راه را گم بکنیم و در فتنه 88 معادلات را بسیجیان به هم زدند چون مبنای کار با آقا و رهبری بود .

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در پایان یاد آور شد : ما باید در صالحین مصلح پرور ی کنیم آنچه که ما را به این نقطه رساند شهیدان بودند و ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و وارثان این خون شهدا هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها