مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: برای فصل آینده مسابقات لیگ دسته یک کشور بازیکنان جدید جذب تیم شهرداری اردبیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۳۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،بابک پورپناهی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل،گفت: مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد محمد ربیعی، سرمربی تیم شهرداری اردبیل آغاز شده و با جدیت به دنبال تمدید قرارداد این مربی کاربلد هستیم.

وی با بیان اینکه محمد ربیعی همراه با تیم شهرداری اردبیل در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور نتایج قابل قبولی را کسب کرد، افزود: با تمدید قرارداد این مربی به یقین تیم شهرداری اردبیل در مسابقت فصل آینده لیگ دسته یک خوش می‌درخشد.

پورپناهی بیان کرد:‌ تیم شهرداری اردبیل با کسب 30 امتیاز در مسابقات لیگ دسته یک کشور به مقام ششم دست یافته که این امر مایه خوشحالی است و نشان از موفقیت تیم فوتبال شهرداری اردبیل بوده که برای نخستین بار در مسابقات لیگ دسته یک کشور شرکت کرده بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: تیم شهرداری اردبیل شانس صعود به مسابقه پلی‌آف لیگ برتر را نیز داشت اما متاسفانه در 3 بازی آخر نهایی خود نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری اردبیل توانست در مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک کشور بازی‌های بسیار خوبی مقابل حریفان قدر خود به نمایش بگذارد و در مقابل این تیم‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

پورپناهی با بیان اینکه تیم شهرداری اردبیل برای سال آینده با اقتدار بسته می‌شود، گفت:‌ هدف امسال تیم شهرداری اردبیل ماندن در لیگ دسته یک کشور بود اما سال آینده تلاشمان بر این است که به مسابقات لیگ برتر صعود کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد:‌ با حضور تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ دسته یک شکور شور و حال خاصی بین هواداران فوتبال در اردبیل به وجود آمده بود و هواداران اردبیلی امسال با تمام توان در سرما و گرما از تیم شهرداری اردبیل حمایت کردند.

 

ارسال نظرات