خبرهای داغ:
مدیرکل توسعه منابع و سرمایه انسانی وزارت ورزش و جوانان:

ظرفیت ورزشی استان قزوین بسیار مطلوب و مناسب است

مدیرکل توسعه منابع و سرمایه انسانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: قزوین از پیشینه پرافتخار و روشنی در ورزش قهرمانی و همگانی برخوردار است که ظرفیت ورزشی استان قزوین بسیار مطلوب و مناسب است.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۳۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، نصرا...پریچهره مدیرکل توسعه منابع و سرمایه انسانی وزارت ورزش و جوانان؛صبح امروز با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان با محمد مشهدی آقایی مدیرکل،معاونین و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

نصرا...پریچهره در این مراسم با بیان اینکه قزوین در بین استان های همطراز خود در حوزه ورزش از جایگاه مناسبی برخوردار است اظهارداشت: کسب این جایگاه بیانگر ظرفیت بالا و قابل توجه در ورزش این استان است.

وی با بیان اینکه؛ قزوین از پیشینه پرافتخار و روشنی در ورزش قهرمانی و همگانی برخوردار است، اضافه کرد: انتخاب قزوین بعنوان پایلوت پیاده روی خانودگی در کشور؛درخشش ورزشکاران و قهرمانان استان در میادین مختلف آسیایی و جهان؛فعالیت های شایسته و فاخردر حوزه مسایل فرهنگی و امور جوانان؛ ایجاد شورای عالی ورزش استان به ریاست استاندار،همه نشاندهنده ظرفیت بسیار بالا و فعالیت های خوب انجام شده در این استان است که به همت مدیرکل اخلاق مدار ورزش و جوانان استان و پرسنل زحمتکش اداره کل به نحو شایسته ای انجام شده است که ستودنی است.

مدیرکل توسعه منابع و سرمایه انسانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: همدلی و داشتن روحیه همکاری و همدلی را رمز موفقیت های بیشتر در عرصه های مختلف عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با محیط صمیمی که در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین وجود دارد؛شاهد موفقیت های بیشتر ورزش و جوانان استان در میادین مختلف باشیم.

محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به موفقیت های اخیر ورزشکاران استان در میادین مختلف بین المللی و آسیایی؛افزود: نظم، همدلی و هم افزایی در بین فعالان امور ورزشی رمز موفقیت ورزش استان است و بنا داریم در سال 94 با استفاده از تمام توان و ظرفیت‌ موجود ورزش استان؛ کارها و فعالیت های ارزشمندی را در حوزه های مختلف صورت دهیم.

وی کسب مدال های ارزشمند ورزشکاران استان از ابتدای سالجاری در مسابقات مختلف در سطح اسیا را نشاندهنده ظرفیت بسیار بالا و توانمندی ورزش قهرمانی استان برشمرد و بیان کرد: با تشکیل شورای عالی ورزش استان به ریاست استاندار محترم؛ورزش همگانی استان نیز بمانند ورزش قهرمانی رشد قابل توجهی داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه خدمت به جامعه ورزش استان را وظیفه ای همگانی دانست و عنوان کرد: باید بسترهای لازم برای توسعه ورزش استان در ابعاد مختلف را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم مطالبات جوانان و ورزشكاران را در حد ظرفیت برآورده كنیم.

در ادامه معاونین و پرسنل اداره کل به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خوددر خصوص مسائل مختلف پرداختند.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار