رئیس ارشاد خلخال :

انجمن‌های فرهنگی هنری در خلخال احیاء می‌شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت:امسال به احیاء انجمن‌های فرهنگی و هنری اقدام می‌کنیم و با عضویت هنرمندان در انجمن‌ها که در واقع سرمایه‌های اصلی هنری این شهر به حساب می‌آیند، شاهد انجام برنامه‌های مختلف برای آحاد مردم باشیم.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۳۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،خرم اشرفی، رئیس ارشاد خلخال در راستای امیدبخشی به زندگی و بالا بردن سطح سلامت روانی جامعه، در توسعه فرهنگ عمومی و آسایش خانواده‌ها، امسال برنامه های متنوعی را اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های متنوع هنری را در راستای تقویت اجتماعی در خلخال اجرا می‌کنیم, تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری در امنیت اجتماعی تاثیر بسزایی دارد و باید به تقویت سطح فرهنگ عمومی تلاش نماییم تا در جامعه به فقر فرهنگی دچار نشویم.

اشرفی با بیان اینکه امسال انجمن های هنری ارشاد خلخال فعال می‌شوند, افزود: در سال جاری به احیاء انجمن‌های فرهنگی و هنری اقدام می‌کنیم و با عضویت هنرمندان در انجمن‌ها که در واقع سرمایه‌های اصلی هنری این شهر به حساب می‌آیند، شاهد انجام و برنامه‌های مختلف برای آحاد مردم می‌باشیم.

رئیس ارشاد خلخال با اشاره به راه‌اندازی سینمای دیجیتال در این شهر,گفت: در حال حاضر زیرساخت‌های مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خلخال برای راه اندازی و شروع بکار این پروژه آماده شده و با شروع بکار این مجتمع اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها به صورت مطلوب پر می‌شود و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین قادر خواهیم بود که فیلم‌های روز کشور را همزمان در این شهر اکران کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: از همه گروه‌های هنری شهرستانی و استانی به جهت اجرای عمومی استقبال می‌کنیم و این اجراها در شادی مشروع و شرعی خانواده‌ها سبب روحیه نشاط و امید به زندگی می‌شود که با حمایت همه جانبه دستگاه‌های دولتی در تسهیل امور پیگیری و ارائه مجوز در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

خرم اشرفی مهار آسیب‌های اجتماعی از سطح عمومی جامعه را افزایش برنامه‌های هنری دانست و اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های فرهنگی، علمی، تشویق هنرمندان در تولید برنامه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی، گسترش برنامه‌های متنوع هنری و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه هنرمندان شهرستانی را در کنترل آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی یک موضوع مهم و قابل توجه جدی است.

وی بابیان اینکه هنرمندان دلسوزان هوشمند انقلاب هستند, تصریح کرد: غرب برای انحراف و اختلاف بین خانواده‌ها به هر طریق ممکن هزینه می‌کند و با استفاده از ماهواره و برنامه‌های ضد دینی که دارد به جنگ نرم فرهنگی روی آورده و هنرمندان ما، رزمندگان مبارزه با اندیشه‌های غرب بوده و به جهت خنثی نمودن تفکر استکبار، با اجرای برنامه‌های متنوع به مبارزه با فرهنگ بی‌هویت غرب می‌روند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار