میدان تیر پایوران رسمی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در راستای آمادگی یگانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۵۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، یکی از طرح های مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح آمادگی یگانی  می باشد که در این راستا فعالیت های مهمی از قبیل میدان تیرمختص پایوران رسمی  به صورت سالانه انجام میگیرد .
زارع کارشناس امورآموزش سپاه امام حسن مجتبی (ع) در این راستا به خبرنگارما گفت:  معاونت تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز سعی دارد با برنامه ریزی صحیح  و منطبق با اهداف تعیین شده ، تصویر روشنی از تجربه ها، مشارکتها، راهبردها ودست آوردهایی مهم در راستای آمادگی هر چه بیشتر یگانی ارائه دهد.
زارع تصریح کرد: به همین منظور با هماهنگی های انجام شده پایوران رسمی راهی اردوگاه مطهری ناحیه امام  حسین (ع) واقع در منطقه حصار استان البرز شدند که  این برنامه تا ساعت 14 بعد از ظهر به طول انجامید.
وی همچنین از حضور و همکاری مربیان مجرب و متخصص در جهت آموزش و هدایت پایوران رسمی در طول تیراندازی ، معاونت بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) در محل به منظور اداره نمودن و مدیریت بروزهرگونه حادثه  و همچنین هماهنگی های صورت گرفته  با فرماندهی اردوگاه به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره خبر داد و گفت در پایان نیز نمرات و امتیازات پایوران رسمی به آنها اعلام و در سیستم اداری معاونت ثبت خواهد شد.

ارسال نظرات