مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان گفت: مجموعه عقيدتي سياسي سپاه، قوام بخش روحيه معنوي پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامي است.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمين محمود شكري در ديداري كه به مناسبت آغاز هفته عقيدتي سياسي سپاه با نماينده ولي فقيه در استان سمنان در دفتر ايشان برگزار شد، ضمن گراميداشت ميلاد با بركت جوادالائمه و اعياد ماه رجب با اشاره به روايتي از امام جواد(ع) اظهار كرد: امام جواد (ع) در پاسخ فردي كه ايشان سؤال كرده بود چگونه مي توانيم در دنيا و آخرت همنشين اهل بيت عصمت و طهارت باشيم، فرمود« خواندن سوره قدر و استغفار به درگاه الهي دو عامل قرب و همنشيني ما اهل بيت است».

وي در ادامه با بيان اينكه در مجموعه سپاه پاسداران، سالروز شهادت معلم شهيد آيت الله مطهري به عنوان روز معلم و روز عقيدتي سياسي در سپاه نامگذاري شده است، به ارائه گزارش عملكرد اهم برنامه‌ها، اقدامات و فعاليت‌ هاي عقيدتي سياسي سپاه پرداخت.

حجت‌الاسلام شكري از جمله فعاليت‌هاي عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان در سال 93 را اعزام 229 نفر از خانواده پاسداران به مشهد مقدس و برگزاري كلاس‌هاي آموزشي در جوار بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) نام برد.

وي افزود: برگزاري دوره هاي تربيت و تعالي با حضور 667 نفر از پاسداران و 600 نفر از سربازان، برگزاري 360 جلسه اخلاق در مجموعه سپاه در مركز استان و شهرستان، ارزيابي نماز سربازان، برگزاري كلاس هاي نورمبين در تمام رده هاي سپاه از ديگر فعاليت‌ها عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان در سال گذشته بوده است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان خاطرنشان كرد:‌ در حوزه بسيج يكي از مهمترين اقدامات برگزاري دوره تربيت و تعالي حوزه اي با عنوان «سبك زندگي حضرت امام خميني(ره)» با حضور تمامي فرماندهان گردان‌ها و حوزه‌هاي مقاومت بوده است.

حجت‌الاسلام شكري يكي ديگر از فعاليت‌هاي مجموعه عقيدتي سياسي را تكثير و توزيع نشريه موعظه خوبان به عنوان يكي از نشريات اخلاقي تأثيرگذار با محتواي بيانات امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب در سطح استان و تهيه و توزيع 600 جلد كتاب نفيس سراج الشيعه در راستاي تأثيرگذاري بر فرماندهان و مديران بدنه بسيج عنوان كرد.

وي گفت: آنچه مي‌تواند ما را در مسير تعالي انقلاب و اسلام از نگه دارد؛ پشتيباني از ولايت فقيه است و همه برنامه‌هاي اجرايي به منظور اين است كه بسيجيان و پاسداران را در سنگر ولايت‌مداري حفظ كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها